Google řešil problém ovlivňující Správce reklam

Problém Google
Společnost Google řešila problém, který má dopad na "většinu" uživatelů Správce reklam. Zatímco u některých uživatelů byla služba již obnovena, jiní se stále potýkají s problémy.

Proč nás to zajímá? Vydavatelé, kteří mají potíže se službou Ad Manager, včetně chybových hlášení nebo problémů s pomalým výkonem, by si měli být vědomi, že problém je na straně společnosti Google, a nikoli na straně jejich vlastních systémů. 

Google očekává řešení pro všechny uživatele v "blízké budoucnosti", ale nepotvrdil, kdy by to mohlo být. Tento problém poprvé Google ohlásil 30. ledna v 17:40 našeho času a potvrdila, že následující den poskytne aktualizaci.

Co je Google Ad Manager?

Google Ad Manager je platforma pro správu reklamy pro velké vydavatele, kteří mají významný přímý prodej. Ad Manager poskytuje granulární řízení a podporuje několik reklamních burz a sítí, včetně AdSense, Ad Exchange, sítí třetích stran a burz třetích stran.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Martina LeVeneur

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp