digitální marketing
Aplikace pro sociální média se spojila se společností Fospha a umožňuje inzerentům efektivněji měřit dopad a účinnost reklamy.

Chat se SearchBotem

Snapchat se spojuje se společností Foshpa a nabízí inzerentům lepší přehled o kampaních.

Partnerství umožní uživatelům efektivněji měřit dopad a účinnost reklam na platformě se zvláštním zaměřením na křížový marketing návratnosti reklamních výdajů (ROAS).

Inzerentům také umožní přímo porovnávat výsledky jejich kampaní na Snapchatu s dalšími kanály, jako je například vyhledávání, což umožní přesnější pochopení celkové výkonnosti kampaní.

Proč nás to zajímá? 

Inzerenti mohou tyto rozšířené poznatky využít k efektivnější optimalizaci kampaní pro silnější atribuční schopnosti, přesné určení příležitostí k růstu a maximalizaci ROAS.

Co je Foshpa?

Fospha je analytická platforma, která sleduje všechna kliknutí a zobrazení a prezentuje tato data v řídicím panelu, aby uživatelům pomohla identifikovat akce, které zvyšují náklady na akvizici a ROAS.

Pokud máte zájem o přístup k těmto rozšířeným informacím, obraťte se na správce účtu Fospha nebo Snapchat, abyste získali další podrobnosti.

Společnost Snapchat uvedla ve svém prohlášení:

"Díky tomuto partnerství pomohou společnosti Fospha a Snap marketérům zvýšit jejich důvěru ve výdaje na Snapchatu a umožní jim využít vysoké výkonnosti kampaní při vyšších výdajích."

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Martina LeVeneur

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp