
Na webu Euro.cz vyšel článek, který rozebírá problematiku nekalých praktik během Black Friday, kdy obchodníci využívají fiktivní slevy, nenabízejí dostupné zboží nebo manipulují emocemi spotřebitelů, aby zvýšili prodeje. Spotřebitelé jsou tak často klamáni a vedeni k unáhleným nákupům. Autoři zdůrazňují, jak důležité je být obezřetný a před nákupem si ověřit skutečnou výhodnost nabídek. Tomáš Čupr, zakladatel marketingové firmy PPC profits a úspěšný podnikatel, v článku upozorňuje na dlouhodobé problémy spojené s akcemi Black Friday. Kritizuje zejména přístup mnoha e-shopů, které nabízejí slevy jen naoko, a poukazuje na nutnost férovějšího přístupu k zákazníkům. Tomáš Čupr zdůrazňuje význam transparentnosti a kvalitní zákaznické zkušenosti jako hlavních faktorů dlouhodobého úspěchu v online prostředí.