Pojďme probrat váš byznys
Napište nám a my se vám obratem ozveme.
Přímý kontakt:
Kontakty
Kancelář v Praze:
Bulharská 996/20,
Praha 101 00
Kancelář v Brně:
PPC Profits
Srbská 2741/53,
Brno 612 00
Společnost Digiadvert s.r.o. je plátce DPH. Veškeré ceny na webu a v nabídkách jsou uváděny bez DPH.
Obchodní údaje:
Digiadvert s.r.o.
Rostislavovo náměstí 3043/14,
Brno, 612 00
IČ: 06696775
DIČ: CZ06696775
Otevírací doba:
pondělí 7–19
úterý 7–19
středa 7–19
čtvrtek 7–19
pátek 7–19
sobota Zavřeno
neděle Zavřeno
Poznejte náš tým
Zajišťuje chod firmy, navrhuje úspěšné marketingové strategie pro firmy Imos, VUT, Adidas, PPF, Nestlé atd.
V online marketingu se pohybuje přes 13 let.
Michal vystudoval vysokou školu s ekonomickým zaměřením, kde se při studiu věnoval on-line marketingu. Toto odvětví ho velmi uchvátilo a rozhodl se v něm profesně pokračovat. Momentálně se může ohlédnout za menšími, ale i velkými projekty, na kterých se úspěšně podílel. Svoji pozornost již věnoval několika e-shopům, které potřebovaly pomoci se získáváním zákazníků a navyšováním prodejů. Zároveň se však podílel i na brandových kampaních pro české banky. Michal Vám tedy může pomoci s PPC kampaněmi na Googlu, Skliku a Facebooku.
Za 5 let v marketingu jsem si prošla mnoha oblastmi od správy sociálních sítí, event marketingu, PR, přes e-mailing až po PPC. Mám zkušenosti ze státní správy, polostátních organizací, privátního sektoru a agenturního prostředí. Spolupracovala jsem jak s lead, tak s e-commerce klienty z různých vertikál – móda, zdravá strava, nábytek a těžké stroje.
Mimo marketingu je mou velkou láskou cestování po evropských městech. Pokud nejsem na cestách, tak s přáteli prozkoumávám brněnskou gastroscénu, učím se italsky nebo jsem na lekci pilates.
Marian aktivoval a rozvíjel různorodé značky po dobu 16 let, a to včetně názvu, grafiky a budování brandu. Strategickým plánem byl vždy mix mezi e-commerce a offline světem. Výběr nástrojů brandingu Marian opíral o tvrdá data. Ta vždy vyhodnotil a provedl implementaci. I když postupně začal přebírat otěže online svět, nezapomínal ani na ATL a klasický offline marketing. Ten stále velice dobře funguje pro budování značky a povědomí o ní. Za nejdůležitější v obou světech považuje kreativní a poutavý způsob propagace. Postupem času čím dál více klade důraz na digitální marketing.
Již 10 let se pohybuji v marketingu a poslední 4 roky se specializuji vyloženě na komplexní online digi svět. Dokážu vám poradit s jakýmkoli online kanálem, ať už je to SEO, PPC, sociální sítě či zbožové porovnávače.
Nevěřím na univerzální strategie. Proto se s vámi nejprve ráda pobavím o vašich cílech, cílových skupinách a konkurenci. Na základě toho vám navrhnu plán služeb, které vám pomohou stabilně růst.
Neustále se učím a snažím se sledovat momentální trendy. Díky tomu můžu klientům nabídnout inovativní a efektivní řešení, která jim pomohou uspět v onlinu.
Věřím totiž, že dobře zvolené marketingové služby mohou firmám skutečně pomoci.
Filip je IT a technologický nadšenec, který se už 4 roky pohybuje ve světě e-commerce. Vystudoval vysokou školu s ekonomickým zaměřením, ale jeho skutečnou vášní jsou technologie, které neustále sleduje a zkoumá. V poslední době ho nejvíce fascinuje umělá inteligence a její využití v marketingu.
Díky svému nadšení a technickému zázemí nemá problém poprat se s jakýmkoliv technickým problémem, který se může objevit. Největší zkušenosti má v oblasti e-shopů, kde úspěšně implementoval a optimalizoval řadu řešení. Filip je vždy připraven využít nejnovější technologie k dosažení co nejlepších výsledků a přinést do projektů svěží a inovativní přístup.
Zkušenosti v oblasti online marketingu Tomáš sbíral napříč odvětvími u různě velkých klientů. Díky tomu dokáže připravit kampaně na míru jak startupům, tak velkým korporacím. Tomáš se specializuje převážně na výkonnostní PPC reklamu na Facebook, Seznam a Google. Vašim kampaním se věnuje na denní bázi a optimalizuje je tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků.
Vytváření kampaní se věnuje už přes 4 roky. Specializuje se na reklamy pro Google, Seznam a Facebook, a to jak pro malé společnosti zabývající se službami, tak větší klienty, které provozují svůj byznys na e-shopových platformách. Snaží se klientům vždy poskytnout ideální řešení vytvářené jim přímo na míru.
V průběhu 10 let nasbíral zkušenosti se segmenty B2C i B2B, a to se zaměřením jak na objednávky z e-shopu, tak i na poptávky. Vytvářel a spravoval PPC kampaně s milionovými rozpočty pro větší i menší firmy.
On-linu se věnuji už 15 let, z toho pak více než 10 let PPC a zbožovým porovnávačům. Baví mě hledat nové cesty, jak dosáhnout úspěšné reklamní kampaně pro jakýkoliv rozpočet, PNO a byznys. Rád měřím a mám rád data, proto se nejvíce vyžívám ve výkonnostním B2C PPC pro střední a velké e-shopy, kde je spousta dat a využiji zde skriptování a automatická pravidla. Jsem dlouholetý certifikovaný specialista pro Google Ads, Analytics a Mergado (český optimalizační nástroj pro zbožové porovnávače).
Věnuje se grafickému designu, s nímž začínal v reklamní agentuře. Zkušenosti sbíral i v tiskárně a od roku 2010 tvoří také webové stránky. Na základě konzultace vám připraví popis struktury webu, v případě potřeby i praktický wireframe a navrhne vám design stránek, který bude odpovídat jak vašim představám, tak současným trendům. Specializuje se především na tvorbu stránek na platformě WordPress.
Specializuji se na audit a správu zbožových srovnávačů jako je Heureka, Zboží atd, pro klienty analyzuji a optimalizuji produktové feedy, zpracovávám reporting, zajišťuji správné párování produktů a jejich viditelnost a zaměřuji se především na to, aby e-shopy získávaly co nejlepší výsledky jako je návštěvnost, konverze a návratnost investic.
Již od roku 2005 se Lucie profesionálně věnuje práci s textem, a to v různých odvětvích. Má letité zkušenosti jako copywriterka a korektorka v tištěných i online médiích a pracuje jako překladatelka z/do německého a anglického jazyka, a to zejména v technické oblasti.
Pečuje o vaše texty, zajišťuje, aby byly gramaticky i stylisticky správné a čtivé. I jediná hrubka či stylistická kostrbatost totiž mohou zkazit dojem z celého sdělení a odradit zákazníky...
Tomáš se pohybuje v marketingu již více než 10 let, z toho 5 let se soustředí na e-commerce. K jeho hlavním oborům patří PPC reklamy, které tvoří pro Google, YouTube, Seznam, Facebook či Instagram, a zaměřuje se i na zbožové srovnávače a e-mailové automatizace. Má bohaté zkušenosti s tvorbou kampaní nejen pro české klienty, ale i ty zahraniční (spolupracoval např. s klienty ze Španělska, Německa, Ruska, Norska, Finska, Rumunska aj.). Hravě si poradí s nízkorozpočtovými kampaněmi v řádech několika set korun, ale nezalekne se ani těch velkých, na které se vynakládá i půl milionu měsíčně.
Od roku 2015 pomáhá malým a středním podnikům dosáhnout lepších výsledků v bezplatném vyhledávání. Kromě optimalizace stránek pro vyhledávače má přesah i do dalších oblastí on-line marketingu, takže dokáže navrhnout komplexní řešení.
Kristýna se věnuje textům všeho druhu už od roku 2007. Připravuje PR články, články do blogu a koketuje s klíčovými slovy, která jsou důležitá pro SEO. Dbá na to, aby byl každý článek čtivý, plný důležitých informací a podpořil prodej.
Pro Karla byl online marketing dlouhou dobu koníčkem. Ve volných chvílích se vzdělával prostřednictvím nejrůznějších marketingových kurzů, až se z hobby stala hlavní pracovní náplň. Nyní se tedy věnuje práci, která ho zajímá a baví. Převážně se specializuje na výkonnostní PPC reklamu na Facebooku, Seznamu a Googlu. Ke každému klientovi přistupuje individuálně, s maximální péčí a vždy hledá ideální řešení pro dosažení nejlepších výsledků.
Za 8 let praxe v marketingu pomohl Martin k novým ziskům živnostníkům i velkým firmám. Konkrétně například advokátním kancelářím, ale i silně regulovaným společnostem v oblasti investic a financí. Mimo jiné 3 roky vedl osmičlenný team marketingových specialistů pro mezinárodní finanční instituci. Vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně.
V online světě působím více než 10 let. Mým cílem je posouvat weby i e‑shopy stále dopředu. E‑mail marketing využívám k upevnění vztahu klientů se zákazníky a k neustálému zlepšování výsledků. Zajistím vše potřebné od založení účtu až po nastavení jednorázových rozesílek i kompletní automatizace.
Specializuji se na AI diagnostiku SEO projektů a přípravu revizí s doporučením klíčových úprav. Součástí je i realizace kroků dle strategie a pravidelná komunikace s klienty, které přizpůsobuji jejich potřebám.
Mám pokročilou znalost SEO a zkušenosti s nástroji jako Colabim, Google Search Console, AI asistenty či Marketing Miner. Spravuji také Shoptet, WordPress, Upgates a další platformy. Vždy přistupuji zodpovědně k malým i velkým projektům.
Důležité je pro mě dodat výsledky a vysvětlit zvolenou strategii. To posiluje důvěru i dlouhodobou spolupráci, kterou rád rozvíjím v týmu s dalšími specialisty.
Vlastimil se věnuje správě SEO projektů, copywritingu, tvorbě PR článků a marketingových textů. Má dlouholeté zkušenosti s vytvářením obsahu pro e-shopy, magazíny a weby. Postará se o vaše SEO a napíše pro vás odborné články na nejrůznější témata od fashionu až po pneumatiky. SEO se věnuje již od roku 2001.
Marketingovým strategiím, brandingu, PPC kampaním a celkově online marketingu se intenzivně věnuji řadu let a zároveň mám marketing a branding i vystudovaný. Pracovala jsem pro mnoho značek z různých oborů, pro které jsem měla na starosti jak brandové či výkonnostní PPC kampaně, tak i celé marketingové strategie, budování brandu, obsahový marketing, newslettery, sociální sítě nebo copywriting. Rovněž jsem vedla tým PPC specialistů v reklamní agentuře a měla na starosti výsledky všech výkonnostních kampaní našich klientů. Zároveň jsem nadšená sportovkyně tělem i duší, fitness trenérka, kreativní, spolehlivý, zodpovědný a hodně open-minded člověk s dobrými strategickými a plánovacími schopnostmi, které ráda uplatňuji právě při své práci.
Klára se online marketingu začala věnovat již při studiu střední školy, kdy pomáhala spíše menším firmám a jednotlivcům. Ve svém pracovním životě si osahala jak PR, e-mail marketing, tak i SEO, u kterého zůstala. Momentálně pomáhá klientům růst ve výsledcích vyhledávání a plní tak jejich cíle v návštěvnosti.
Martin je ostřílený psavec s bohatými zkušenostmi z celé řady oborů. Jeho texty vás spolehlivě provedou spletitou džunglí internetové reklamy a dovedou ke kýženému cíli. Žije na venkově a ve volném čase je z něj domácí kutil, zahrádkář a dobrovolný hasič.
Správě, optimalizaci a strategickému řízení PPC kampaní se věnuje více než 12 let. Má rozsáhlé zkušenosti se všemi typy kampaní v hlavních inzertních systémech, jako jsou Google Ads, Sklik a Meta Ads, ale také v méně obvyklých platformách. Pracoval nejen na kampaních v České republice, ale i na mezinárodní a celosvětové úrovni. Během své praxe spolupracoval s malými rostoucími firmami i velkými hráči na trhu se statisícovými či milionovými rozpočty. Mezi jeho silné stránky patří strategické myšlení a kreativní přístup k řešení problémů.
Jana dělá marketing tak, aby dával smysl – klientům i lidem, kteří na reklamu koukají. Nejčastěji pracuje s kampaněmi na Googlu, Skliku a sociálních sítích a pomáhá firmám růst díky dobře nastavené strategii. Má ráda přehled, tah na branku a upřímnou komunikaci. Věří, že i technické věci se dají vysvětlit jednoduše – bez zbytečného slovíčkaření. A když zrovna nesedí u kampaní, najdete ji pravděpodobně někde na cestách, u dobrého jídla nebo s hlavou plnou nápadů, co podniknout dál.
Zdeněk je grafický designer a full-stack developer s téměř 15 lety zkušeností. Má za sebou stovky grafických projektů a desítky webů pro malé i velké značky. Specializuje se na UX a vizuální návrhy webů, tvorbu firemních identit a sazbu katalogů, časopisů i knih. Vyvíjí weby na míru v PHP, JavaScriptu, jQuery, Bootstrapu a Tailwindu, s databázemi MySQL a PostgreSQL. V poslední době se zaměřuje na React a tvorbu interaktivních webových aplikací. Pracuje také s WordPressem a přizpůsobuje e-shopy na platformě Shoptet.
Olga vnímá online marketing jako kombinaci dat, kreativity a selského
rozumu. Specializuje se na správu a optimalizaci PPC kampaní v Google
Ads, Skliku a na sociálních sítích. Baví ji hledat souvislosti a ladit
kampaně tak, aby přinášely skutečné výsledky, ne jen hezká čísla v
tabulkách. Při práci kombinuje analytické myšlení s pochopením potřeb
klientů, protože věří, že dobrý marketing začíná právě u lidí, ne u
čísel.