Novinky, informace a návody ze světe online marketingu.
Odebírejte články pomocí RSS.
Dynamické reklamy na LinkedIn
Vlastimil Malík
| 19. 9. 2023
Zvažte, zda není na čase vyzkoušet dynamické reklamy LinkedIn. Možná to bude ten rozdíl, který vaše společnost potřebuje!
Přečíst článek
Efektivní řešení pro generování responzivních reklam
Vlastimil Malík
| 18. 9. 2023
Nedávná funkce automaticky vytvářených prostředků společnosti Google zbavuje inzerenty starostí s psaním reklamního textu. Tento návod popisuje, jak a kdy ji používat.
Přečíst článek
Microsoft představil nástroj pro prediktivní cílení reklamy
Vlastimil Malík
| 15. 9. 2023
Microsoft představuje Predictive Targeting, reklamní nástroj založený na umělé inteligenci, který zvyšuje míru konverze, zjednodušuje cílení a nabízí flexibilní strategie pro publikum.
Přečíst článek
Zabezpečení PPC reklam v Google Ads: Jak se vyhnout zablokování
Vlastimil Malík
| 14. 9. 2023
Co znamenají nové požadavky Google Ads na cílové stránky? Naučte se, na co si dát pozor a jak se vyhnout zablokování reklamy.
Přečíst článek
Reklamy na Instagramu jsou nyní k dispozici více marketérům
Vlastimil Malík
| 13. 9. 2023
Ads on Reels byly původně dostupné pouze marketérům na Facebooku, ale Meta doufá, že rozšíření pilotního projektu na Instagram zvýší počet stažení aplikace.
Přečíst článek
Zářijové novinky v PPC a digitálním marketingu
Vlastimil Malík
| 12. 9. 2023
Objevte nejnovější trendy v oblasti PPC a digitálního marketingu. Odhalte strategie, které vám pomohou optimalizovat vaše PPC reklamy.
Přečíst článek
Google aktualizoval zásady stran nebezpečných produktů a služeb
Vlastimil Malík
| 11. 9. 2023
Aktualizace zásad společnosti Google: Rozhodnutí o dalším omezení reklam na produkty s možným rizikem ublížení na zdraví nebo smrti.
Přečíst článek
Vliv ochrany osobních údajů na marketing
Vlastimil Malík
| 8. 9. 2023
Personalizovaný marketing vám pomůže najít potenciální zákazníky, kteří potřebují vaše výrobky a služby, a umožní vám vysvětlit jim, jak jim můžete pomoci.
Přečíst článek
Strojové učení jako mocná zbraň marketingu
Vlastimil Malík
| 7. 9. 2023
Strojové učení je velmi mocný nástroj, který přispívá k úsporám času, předvídá chování zákazníků a identifikuje nové marketingové příležitosti. Jak jej využít?
Přečíst článek