Marketéři nasadili nové metody, jak ulovit zákazníky. Co musíte znát, aby vás neoblafli?

Marketéři nasadili nové metody, jak ulovit zákazníky
Marketéři využívají hyperpersonalizaci, umělou inteligenci a psychologické triky k ovlivňování zákazníků. Zjistěte, jak tyto metody fungují a jak se nenechat zmanipulovat k nevýhodným nákupům.

Na Hospodářských Novinách vyšel zajímavý článek, který ukazuje, jak marketéři nasazují stále sofistikovanější metody, aby upoutali vaši pozornost a přiměli vás k nákupu. Díky hyperpersonalizaci se reklamy, nabídky i obsah formují přesně na míru vašim zájmům – často bez vašeho vědomí. Jak firmy využívají umělou inteligenci a data v reálném čase k ovlivňování zákazníků? Jaké psychologické techniky na nás působí? A co můžeme udělat, abychom se nenechali zmanipulovat k impulzivním a nevýhodným nákupům? Článek vám přiblíží nejnovější marketingové strategie a poradí, jak se proti nim bránit. V článku přichází se zajímavými názory i Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC Profits.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp