Neplaťte za PPC zbytečně mnoho

lone ranger
💡Zjistěte, jak s pomocí automatizace dosáhnete v PPC úspor a snížení nákladů na marketing značek.

Nikdo nechce platit za marketing zbytečně. Představte si hypotetickou situaci, že jste na prvním místě v organickém vyhledávání a na dohled nejsou žádní velcí konkurenti, kteří by vaši pozici mohli ohrozit. Co kdybyste v dané chvíli mohli automaticky vypnout nabídky? Úspory by nejspíš stály za to. Zjistěte, jak můžete snížit náklady na marketing a zvýšit ziskovost, aniž by to mělo dopad na výši tržeb.

Slyšeli jste už ve spojení s marketingem výraz lone ranger? V českém překladu to znamená „osamělý jezdec“. V podstatě se jedná o klíčové slovo, které nabízíte v placeném vyhledávání jako jediní, a máte tedy první pozici v organickém vyhledávání. Klíčová slova typu lone ranger jsou taková, která vítězí i bez přihazování. Jinak řečeno: Proč byste měli platit za prokliky na výraz, když jste tak jako tak na prvním místě?

Tento typ výrazů má za následek naprosto zbytečné výdaje za placené vyhledávání značky. Spousta firem pokračuje v placení výdajů za tato klíčová slova jednoduše proto, že dosud byly činnosti spojené s jejich sledováním a identifikací 24 hodin denně, 7 dní v týdnu časově velmi náročné. Dnes už je to ale jinak.

Proč omezovat výrazy typu lone ranger?

Výrazy typu lone ranger představují příležitost, jak snížit zbytečné výdaje na výrazy, u kterých nemáte žádnou konkurenci. Samozřejmě je nanejvýš žádoucí udržet si dominantní pozici na SERP. Nicméně, proč se nevydat cestou snížení nákladů alespoň do doby, než se na horizontu objeví nový konkurent? Finanční zdroje, které takto ušetříte, pak můžete investovat do oblastí, kde je jich momentálně více potřeba.

Použití automatizačního nástroje Brand Activator se vyplatí

Adthena patří mezi nejpokročilejší platformy pro placené vyhledávání na světě. Nabízí technologii Brand Activator, jejímž prostřednictvím můžete v plném rozsahu automatizovat proces deaktivace a opětovné aktivace klíčových slov typu lone ranger. Umožňuje vám eliminovat zbytečné výdaje a vyloučit riziko, že ztratíte podíl na trhu. Díky tomu se můžete udržet na přední pozici v placeném vyhledávání a můžete mít kontrolu nad konkurenčním prostředím.

Brand Activator je plně automatizovaný. Nevyžaduje žádné ruční zásahy, což přináší úspory časové i finanční režie. Nástroj automaticky deaktivuje a znovu aktivuje nabídky, a tím v plném rozsahu optimalizuje prokliky na značku a podíl na trhu. Jednou z výhod jsou také měsíční sestavy, které umožňují analyzovat úspory.

Jaké z toho plynou výhody?

Žádná firma si nemůže dovolit vyhazovat peníze oknem – většina z nich operuje s omezeným rozpočtem na PPC kampaně. A proto může být převzetí kontroly nad výrazy lone ranger – ať už manuální formou, nebo prostřednictvím nástroje Brand Activator – poměrně snadným způsobem, jak snížit zbytečné výdaje – a navíc prakticky bez rizika. Proč takové šance nevyužít?

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp