Search Ads
Služba Google Search Ads 360 byla modernizována a dostává nový kabát. Jaké novinky nás čekají?

Společnost Google přepracovala službu Search Ads 360, kterou najdete v sekci Google Marketing Platform. Ta přijde v následujících týdnech až měsících postupně s novými funkcemi. Na co se můžete těšit?

Na začátku letošního roku přišla společnost Google s prohlášením, že se pustila do modernizace a úprav služby Search Ads 360, do které zahrne některé z novějších funkcí Google Ads, lepší a aktualizované uživatelské rozhraní a také zlepší pracovní prostředí.

Co je Search Ads 360?

Search Ads 360 je platforma pro správu vyhledávání, která pomáhá reklamním agenturám a jednotlivým marketérům efektivně spravovat PPC kampaně ve vyhledávání, a to prostřednictvím různých nástrojů a napříč mediálními kanály. Zjednodušený pracovní postup a výkonné funkce umožňují inzerentům efektivní provoz kampaní, přičemž automatické nabízení cen zlepšuje jejich výkon. Díky integraci s Google Marketing Platform umožňuje správu a sledování kampaní na jediné platformě – bez ní by museli inzerenti spravovat své reklamy a klíčová slova v každém jednotlivém vyhledávači a také by pro ně bylo mnohem obtížnější analyzovat výkon reklamy/klíčového slova v různých vyhledávačích. V podstatě se dá tedy říci, že Search Ads 360 šetří čas, snižuje složitost správy kampaní a také vám umožňuje lépe se rozhodovat a zvyšovat návratnost investic (ROI) pro marketing ve vyhledávání.

Co přináší vylepšená verze Search Ads 360?

Aktualizace zahrnuje podporu některých novějších funkcí Google Ads, mezi které patří například kampaně Performance Max (takzvané PM, jež jsou nejnovějším typem kampaní v Google Ads) a kampaně Discovery. Přináší také větší podporu dalších vyhledávačů, aktualizované uživatelské rozhraní a také vylepšení pracovního postupu.

Podpora většiny funkcí

S příchodem nové verze Search Ads 360 se můžete těšit na podporu většiny nových funkcí. Tato nová verze je totiž vystavěna pomocí stejné technologie, kterou využívá Google Ads, takže slouží jako základ umožňující podporu většiny nových funkcí Google Ads, jako jsou kampaně Performance Max a kampaně Discovery.

Podpora vyhledávačů

Nová Search Ads 360 se zaměřila také na podporu vyhledávačů. Aktualizovaná infrastruktura Search Ads 360 umožňuje Googlu přidat podporu pro další funkce z jiných vyhledávačů, a spravovat tak reklamy napříč různými kanály, včetně jiných vyhledávačů.

Google

Podpora Microsoft Advertising

Na své si také přijdou uživatelé služby Microsoft Advertising, tedy služby, která poskytuje placenou reklamu ve vyhledávačích Yahoo! či Bing. Nejen, že jsou nyní k dispozici i dynamické reklamy pro vyhledávání a plánování rozšíření o odkazy na podstránky na Yahoo!, ale zároveň tato aktualizace podporuje více než 10 dalších funkcí Microsoft Advertising, včetně responzivních reklam ve vyhledávání, rozšíření o volání, lokálních reklam a dalších typů publika společnosti Microsoft, jako jsou seznamy zákazníků.

Aktualizované uživatelské rozhraní

Společnost Google při aktualizaci verze Search Ads 360 aktualizovala také její rozhraní a vypůjčila si při ní prvky z uživatelského rozhraní Google Ads a Microsoft Advertising. Tím zefektivnila navigaci, protože ji inzerenti již mohou znát. Zároveň také nabízí nové způsoby centralizace a škálování každodenních a klíčových činností inzerentů, do kterých spadá například správa kampaní či štítky, a umožňuje provádění těchto změn u více inzerentů současně

Lepší výkonnostní centrum i jednotnost díky šablonám

Při upgradu se Google zaměřil také na stávající funkci výkonnostního centra „Performance Center“, které bude fungovat jako vylepšený plánovač správy rozpočtu a bude také umožňovat lépe předvídat chování napříč nejrůznějšími vyhledávači. Stávající nástroje pro správu a nástroje pro tvorbu reklam budou sjednoceny do jedné funkce, která se bude jmenovat „Templates/Šablony“. Obě tyto funkce by se měly objevit do konce tohoto roku.

Shrnutí

Dosavadní informace, které k upgradu Search Ads 360 máme, vypadají poměrně lákavě. Díky této aktualizaci by totiž měli být inzerenti schopni zvládnout více práce na jednom místě a za kratší čas, a to díky centralizaci dat a ovládacích prvků. Pokud se vše podaří tak, jak je slibováno, budete mít šanci získat ucelenější pohled na vaše kampaně v placeném vyhledávání napříč kanály, což vám může pomoci lépe se rozhodovat a plánovat.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp