Search Ads 360 – Co o nich potřebujete vědět

Google
Ušetřete čas a získejte přístup k lepšímu přehledu napříč marketingovými kanály pro rozhodování založené na datech.

Platforma Search Ads 360 se dočkala jedné z největších aktualizací za posledních 10 let. Společnost Google nedávno oznámila novou aktualizaci této platformy, která se od svého prvního spuštění před více než 10 lety stala ještě výkonnější a pro firmy je díky ní správa jejich reklamních aktivit ve vyhledávání jednodušší než kdykoli předtím. Co vás v nové verzi Search Ads 360 čeká?

1. Větší podpora alternativních kanálů
 

Nová aktualizace Search Ads 360 zahrnuje větší podporu alternativních vyhledávačů, jako je Microsoft Ads. Tyto platformy byly po léta opomíjeny a důsledkem byla nutnost časově náročného obcházení tohoto faktu, pokud jste chtěli použít data z jiné platformy. Google slibuje, že v důsledku nové aktualizace nyní budete moci více práce vyřídit z jednoho místa. Inzerenti, kteří používají platformu Microsoft Ads, mohou nyní v Search Ads 360 využít podporu dalších funkcí:

  • Responzivní reklamy ve vyhledávání.
  • Rozšíření o volání.
  • Lokální cílení reklam.
  • Přístup k různým typům publika.

     

2. Přístup k novým funkcím
 

Search Ads 360 nyní nabídne podporu nejnovějších funkcí v Google Ads včetně:
 

  • Performance Max – nový typ kampaně založený na cílech, který umožňuje inzerentům zaměřeným na výkon přistupovat k veškerému inventáři Google Ads z centralizované kampaně.
  • Kampaně Discovery – umožňují inzerentům spouštět reklamy v kanálech Google Discovery, a poskytovat tak vysoce vizuální a inspirativní personalizované reklamní zážitky.
  • Zobrazení a reklama na YouTube (dříve pouze v rámci platformy).

 

Google také přidal pokročilé podnikové inovační funkce, které umožní týmům škálovat každodenní úkoly, jako např.:

  • Správa kampaní.
  • Vytváření automatizovaných pravidel.
  • Používání štítků u různých inzerentů současně.
     

Přidání funkce Šablony spojí stávající funkce, jako je správa inventáře a nástroj pro tvorbu reklam, a zajistí tak jednotné a škálovatelné prostředí.
 

Průzkum trhu

Průzkum trhu založený na datech a analýza konkurence

Pro mediální manažery, kteří tráví hodiny vytvářením prognóz, přinese nové Performance Center funkce podnikového plánování s prognózami výdajů, CPA a konverzí.
 

3. Aktualizovaná správa zásob
 

Přepracovaný systém správy inventáře poskytuje zjednodušené pracovní postupy a výkonnější kontrolu nad tím, jak využíváte svůj reklamní prostor.
S využitím Inventory feedu dokáže Search Ads 360 generovat hotové PPC kampaně s využitím dynamických dat, jako je cena, popis a dostupnost produktu z vašeho feedu.
Tento nástroj je užitečný zejména pro oborové vertikály s často se měnícími cenami a dostupností, jako jsou např.:
 

  • Letecké společnosti
  • Hotely
  • Živá a streamovaná zábava
  • Nábor zaměstnanců
  • Maloobchod
  • Podniky s nabídkami specifickými pro danou zeměpisnou oblast

     

Jak to funguje
 

  1. Poskytněte vysoce kvalitní data a vytvořte seznam atributů pro váš feed, jako je název produktu, cena a cílová stránka.
  2. Vytvořte šablony pro každý typ výstupu, který chcete vygenerovat, jako je kampaň, reklamní skupina, reklama nebo klíčové slovo.
  3. Využívejte funkce a atributy pro generování vysoce relevantních reklam.
  4. Kontrolujte výstupy a optimalizujte je, dokud nebudete s výsledky spokojeni.
    Během několika minut budete mít ve svém účtu připravené cílené kampaně, které jsou připraveny ke spuštění.
     

V nové aplikaci Search Ads 360 budou marketéři moci spravovat šablony napříč klientskými účty, a aktualizovat tak reklamy ve velkém měřítku.

4. Správa rozpočtu
 

Každý mediální manažer vám řekne, že správa rozpočtů PPC účtů a jejich rozvržení je jednou z nejdůležitějších součástí správy placených reklamních kampaní a také jednou z nejobtížnějších, alespoň v porovnání s ostatními.
V rámci nejnovější verze Search Ads 360 bude správa rozpočtu vylepšena a integrována do nového "Performance Center". Ještě v tomto roce plánuje Google poskytnout kompletní přístup k těmto plánovacím nástrojům, což umožní experimentovat s různými možnými scénáři úprav reklamního rozpočtu.
 

Oceníte nové funkce
 

Následují některé z funkcí současného systému správy rozpočtu:

  • Vizuální grafy, které zahrnují cílové a odhadované výdaje a klíčové ukazatele výkonnosti, jako jsou CPA (náklady na akvizici) nebo příjmy.
  • Automatické přidělování rozpočtu a úpravy nabídek nastavené podle zvolené strategie nabídek rozpočtu.
  • Možnosti prognózování na základě historických údajů o výkonnosti, které zohledňují sezónnost.
  • Odhadované kumulativní výdaje a pravděpodobnost dosažení cílových výdajů na základě historických dat.
  • Přehledy plánování na denní, týdenní, měsíční, čtvrtletní a roční úrovni.
    Jak bude Google v průběhu roku přidávat nové funkce, můžeme předpokládat, že tyto nástroje budou pro podnikové plánování stále přesnější a efektivnější.
     

Zaujme vás nový vzhled
 

Nové prostředí Search Ads 360 se velmi podobá platformě Google Ads. Má podobnou navigaci a disponuje známým uživatelským prostředím. Po spuštění platformy Search Ads 360 se zobrazí stejný panel s přehledem účtů, jaký najdete v Google Ads, takže navigace mezi oběma platformami je naprosto bezproblémová.
 

Co nás čeká v budoucnosti
 

S novou aktualizací Search Ads 360 otevírá Google dveře další generaci firemních inovací pro optimalizaci výkonu. Nové aktualizace vám pomohou udělat více práce na jednom místě, což ušetří čas a poskytne lepší přehled napříč marketingovými kanály. Vaše rozhodování o PPC kampaních tak bude založeno na datech.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

 

Více článků z blogu