Umělá inteligence na Tiktok
Sociální síť TikTok přichází s novinkou. Nově zavádí funkci, která odhalí a automaticky označí obsah vygenerovaný umělou inteligencí.

Co je nového?

Na TikToku se objevuje velké množství obsahu. Jak ale rozpoznat reálný obsah od obsahu generovaného umělou inteligencí? Na to si sociální síť nyní snaží posvítit. Uživatelům nabízí možnost označit obsah generovaný AI. Zároveň také testuje automatické označování tohoto obsahu, což hraje klíčovou roli v boji proti dezinformacím a podvodům, pomáhá zlepšovat důvěru a zjednodušuje tvůrcům proces budování vztahů a posilování důvěryhodnosti s jejich publikem.

Proč se tím TikTok zabývá?

Od začátku roku 2023 mají tvůrci obsahu na TikToku povinnost označovat obsah generovaný umělou inteligencí podle zásad pro syntetická média, které jsou součástí Pokynů komunity. Uživatelé díky označení budou vědět, že se jedná o obsah, který není reálný, a zabrání se tak šíření zavádějících informací. To pomáhá udržovat v lepší kondici duševní zdraví uživatelů.

Pokud tvůrce obsah neoznačí, může mu být odebrán.

Jak může uživatel označit obsah generovaný AI?

  • Pro označení obsahu generovaného umělou inteligencí musí uživatel udělat několik jednoduchých kroků:
  • Před zveřejněním příspěvku je nutné na stránce pro zveřejnění kliknout na Více možností.
  • Zde vyberte možnost Obsah vytvořený umělou inteligencí.
  • Následně klikněte na Zveřejnit.
  • Obsah bude označen štítkem Tvůrce obsah označil jako vytvořený umělou inteligencí. 

Pokud příspěvek jako vygenerovaný umělou inteligencí automaticky označí TikTok, zobrazí se u něj štítek Vytvořeno umělou inteligencí.

Více informací o obsahu generovaném umělou inteligencí a jeho zveřejňování na sociální síti TikTok se dozvíte v Centru nápovědy.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp