
Na FEEDIT.cz vyšel článek o tom, že Black Friday zůstává jednou z nejvýznamnějších příležitostí pro nakupující i e-shopy. Podle průzkumu plánují dvě třetiny zákazníků využít této akce nejen k vánočním nákupům, ale také k výhodným nabídkám pro osobní potřebu. Očekává se, že tržby internetových obchodů během Black Friday výrazně vzrostou, přičemž mnoho z nich se zaměří na speciální nabídky a slevy, aby přilákaly více zákazníků. Tento trend podtrhuje význam Black Friday v marketingových strategiích i v plánování nákupů. Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC profits, v článku zdůrazňuje význam Black Friday jako klíčové nákupní sezóny nejen pro zákazníky, ale i pro obchodníky. Mnoho lidí využívá tuto příležitost k nákupu vánočních dárků, a to často na základě podrobného průzkumu cen, slev a recenzí. Black Friday přispívá k tomu, že lidé využívají cenová srovnání a vyhledávají nejvýhodnější nabídky, což částečně mění chování spotřebitelů směrem k většímu důrazu na přípravu a plánování. Dále uvedl, že Black Friday a další předvánoční slevové akce oslabují tradiční povánoční výprodeje, ačkoli ty si stále uchovávají určitý význam díky zvýšené koupěschopnosti po Vánocích, kdy lidé utrácejí peníze nebo poukázky obdržené jako dárky.