Chcivyklidit.cz - případová studie

Naše spolupráce s firmou ChciVyklidit.cz se datuje již od září roku 2021. Firma nás oslovila s cílem zvýšit návštěvnost svého webu a počet získaných zakázek. Díky vysoké konkurenci čelila firma ChciVyklidit.cz výzvám spojeným s nízkou viditelností ve vyhledávačích, což negativně ovlivňovalo počet návštěvníků na webu a realizovaných zakázek. Cílem naší spolupráce bylo zlepšit pozici firmy ChciVyklidit.cz ve vyhledávačích pomocí SEO a PPC reklamy v Google Ads a Seznam Sklik,  zvýšit návštěvnost a získat více zakázek.

Firma ChciVyklidit.cz se zabývá vyklízením nemovitostí a následným odvozem odpadu po celém území České republiky (Praha a okolí, Středočeský kraj, Jihočeský kraj, západní Čechy, východní Čechy, severní Čechy, Morava). Zajišťují také úklid a sanaci po živelných katastrofách, jako jsou požáry, povodně apod. I přesto, že konkurence v tomto oboru je opravdu velká, během naší spolupráce se nám povedlo dosáhnout výrazných výsledků.

Chci vyklidit logo
Chci vyklidit screen

 

Strategie a průběh spolupráce s firmou ChciVyklidit.cz

Po důkladné analýze konkurence a klíčových slov s komerčním potenciálem jsme se zaměřili na optimalizaci webové stránky ChciVyklidit.cz. Byla identifikována klíčová slova související s vyklízením nemovitostí a byla provedena optimalizace obsahu a struktury webu. Poté jsme navázali kontakt s relevantními webovými stránkami, které se zabývají podobnými tématy a mají vysokou návštěvnost a doménovou autoritu. Oslovili jsme je s nabídkou publikování tematických článků na jejich stránkách, které obsahovaly odkazy na ChciVyklidit.cz. Tím získáme kvalitní zpětné odkazy ze stránek s relevantním obsahem, které pomáhají webu ChcivVyklidit.cz zvýšit organické umístění ve výsledcích vyhledávání a přivést na web nové zákazníky.

Paralelně se SEO jsme spustili PPC kampaně na platformách Google Ads a Seznam Sklik. Nalezli jsme vhodná klíčová slova a vytvořili cílené reklamní inzeráty, které oslovují cílovou skupinu potenciálních zákazníků. PPC kampaně umožnily okamžité zvýšení viditelnosti webu ChciVyklidit.cz a přilákaly nové návštěvníky. V průběhu spolupráce jsme neustále monitorovali výkon klíčových slov, konverzní poměr a ROI (Return on Investment) PPC kampaní. To nám umožnilo identifikovat nejefektivnější strategie a optimalizovat kampaně, aby generovaly co nejvíce kvalitních návštěvníků.

 

Chci vyklidit graf 1
Chcivyklidit graf 2

Výsledky spolupráce

Díky kombinaci SEO a PPC strategií se firmě ChciVyklidit.cz podařilo dosáhnout významného zlepšení v návštěvnosti a počtu zakázek. Zlepšení SEO vedlo ke zvýšení organického provozu na webu, jelikož se web ChciVyklidit.cz posunul na vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání pro klíčová slova spojená s vyklízením nemovitostí. Tím došlo ke zvýšení počtu organických návštěvníků a zároveň k nárůstu počtu zakázek.

PPC kampaně na platformách Google Ads a Seznam Sklik přinesly také významné výsledky. Cílené reklamní inzeráty oslovily správnou cílovou skupinu a přilákaly nové zákazníky na web ChciVyklidit.cz. Díky neustálé optimalizaci kampaní jsme dosáhli nižší ceny za proklik a zvýšili konverzní poměr, což přispělo k efektivnímu využití reklamního rozpočtu.

V průběhu naší spolupráce se počet návštěvníků na webu ChciVyklidit.cz výrazně zvýšil, což vedlo ke zvýšení počtu zakázek. Díky efektivní kombinaci SEO a PPC strategií firma ChciVyklidit.cz posílila svou pozici na trhu vyklízení nemovitostí a získala konkurenční výhodu.

Co plánujeme v budoucnosti

Pro další rozvoj firmy ChciVyklidit.cz plánujeme pokračovat v optimalizaci webové stránky a zlepšovat organické umístění ve vyhledávačích. Budeme sledovat trendy a klíčová slova s vysokým komerčním potenciálem a pravidelně aktualizovat obsah webu tak, aby odpovídal potřebám a očekáváním cílové skupiny zákazníků.

V oblasti PPC kampaní budeme nadále monitorovat výkon klíčových slov a optimalizovat kampaně, aby byly co nejefektivnější a generovaly co nejvíce kvalitních návštěvníků. Zvažujeme také rozšířit reklamní strategii na další relevantní kanály a přilákat ještě více potenciálních zákazníků.

Otázky a odpovědi

 

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Spokojeni sme maximálně, rychlá komunikace, žádný problém. 
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Narůstající počet zakázek z SEO a placené reklamy
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Ano, vřele doporučujeme

 

Daniel Fibinger
Daniel Fibinger

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů