E-mailing

Chcete být se svými zákazníky v kontaktu i poté, co opustí váš web? Chcete je informovat o nových akcích nebo jim posílat pravidelný newsletter? Pak je na čase začít s e-mail marketingem. V PPC Profits pro vás vybereme ideální rozesílkový software, rozsegmentujeme váš mailing list a připravíme sadu e-mailových šablon.

Jak postupujeme u e-mailingu?

1) Zjistíme, jakých cílů chcete e-mailingem dosáhnout, a podle toho vybereme vhodný software a vymyslíme strategii.

2) Připravíme šablony nejčastějších typů rozesílek, aby ladily k vaší vizuální identitě.

3) Nastavíme rozesílky a vyhodnocování.

4) Nastavením základních funkcí to nekončí. Zaškolíme váš tým v práci s e-mailingovým softwarem MailChimp, SmartEmailing nebo ECOMAIL. Poradíme, který software je vhodný pro vaše marketingové cíle. Pomůžeme s copywritingem e-mailů a neustále vám budeme přinášet tipy na zlepšení efektivity e-mailingových kampaní z naší praxe.

Chci nezávazně poptat

PPF Banka
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. oetker
Roche
Suez
Skřivánek
Unis
Tüv Süd
Video file

4 důvody, proč zvolit PPC Profits pro e-mailing:

  1. Věnujeme se i dalším disciplínám online marketingu, které umíme s e-mail marketingem účinně propojit.
  2. Pokud nemáte vlastní databázi e-mailů, pomůžeme vám je získat tak, abychom adresáty neobtěžovali spamem.
  3. Všechny postupy jsme už vyzkoušeli za vás, takže víme co, jak, kdy a komu posílat, aby byl efekt e-mailingu co největší.
  4. Kdykoliv se na nás můžete obrátit s rychlou konzultací nebo úpravou.

Jak to probíhá?

  • MailChimp nebo SmartEmailing? Poradíme, který software je vhodný pro vaše marketingové cíle.
  • Připravíme strategii i kreativu rozesílky včetně sady šablon.
  • Zaškolíme váš tým v práci s mailingovým softwarem.
  • Úspěšnost e-mailingu vyhodnocujeme a podle získaných dat dále upravujeme strategii.

Marketingové automatizace – přehled

Představujeme základní seznam doporučených e-mailových automatizací, které mají zásadní vliv na výkon a efektivitu. Tyto scénáře Vám umožní komunikovat se zákazníky ve správný čas, s relevantním obsahem a často i s motivačním bonusem, který podpoří jejich další interakci – ať už jde o opuštěný košík, přání k svátku nebo třeba poděkování za věrnost.

Opuštěný košík

Popis: Zákazník nedokončil nákup? Pošleme mu připomenutí cca po 3 hodinách od opuštění e-shopu. Pokud stále nereaguje, lze mu zaslat druhou zprávu s nabídkou (např. sleva), která ho může motivovat k dokončení objednávky.

Cíl: Zvýšit počet dokončených nákupů.

Výhoda: Jednoduchá cesta, jak získat zákazníka zpět.

Sběr kontaktů (jedna z nejúčinnějších automatizací!)

Popis: Na e-shopu se zobrazí vyskakovací okno s nabídkou. Po přihlášení k odběru obdrží zákazník uvítací e-mail – s dárkem, slevou nebo poděkováním. Pokud slevu nevyužije do cca 14 dnů, může být odeslán připomínající e-mail.

Cíl: Navázat vztah a povzbudit první nákup.

Výhoda: Efektivní nástroj pro budování databáze kontaktů.

Svátková kampaň

Popis: Automatické přání ke jmeninám s možností přidání bonusu (např. sleva, dárek). Pokud slevu nevyužije do cca 14 dnů, lze zaslat připomínku.

Cíl: Emočně pozitivní kontakt se zákazníkem.

Výhoda: Zákazník má pocit, že si ho vážíme.

Dárek k objednávce

Popis: Zákazník obdrží e-mail cca 3 dny po nákupu s bonusem – např. e-bookem, slevovým kódem nebo tipy.

Cíl: Posílit vztah a motivovat k dalším objednávkám.

Výhoda: Zvyšuje úspěšnost opakovaných nákupů.

Výročí registrace nebo nákupu

Popis: Automatický e-mail zaslaný po 3 měsících, 6 měsících nebo 1 roce od registrace nebo nákupu.

Cíl: Udržet značku v povědomí zákazníka.

Výhoda: Posiluje dlouhodobou loajalitu.

Opakovaný nákup

Popis: Po uplynutí určité doby připomeneme možnost doplnit zásoby. Automatizaci lze zaměřit i na konkrétní kategorie produktů.

Cíl: Podpořit další nákup.

Výhoda: Zvyšuje frekvenci objednávek.

Dotazník spokojenosti

Popis: Po dodání zboží nebo určitém počtu objednávek obdrží zákazník e-mail s dotazníkem. Možno doplnit o odměnu za vyplnění (sleva, doprava zdarma). Do emailu vytvářím i lištu spokojenosti 1–10.

Cíl: Získat zpětnou vazbu.

Výhoda: Zlepšuje služby a posiluje důvěru.

VIP program

Popis: Po třech a více objednávkách předáme zákazníkovi status VIP. Označíme kontakt štítky pro budoucí cílení nabídek nebo kampaní.

Cíl: Odměnit věrné zákazníky.

Výhoda: Posiluje věrnost a podporuje další nákupy.

Novinky na e-shopu

Popis: Přehled novinek z e-shopu zasílaný např. 1× měsíčně, pokud je aktivní kategorie "Novinky".

Cíl: Udržet zákazníka informovaného o sortimentu.

Výhoda: Zvyšuje zájem o produkty a podporuje impulzní nákupy.

Ceník

Naše služby i ceny jsou individuální a na míru. Pro přesnější cenovou nabídku se nám ozvěte.

Získat nezávaznou nabídku

775 646 333

info@ppcprofits.cz

Google Partner
Zboží.cz
Sklik Ověření
Google AdWords Certified Partner
Google Analytics Certified Partner
Heureka Specialita
Upgates partner
Regionální Hospodářská komora Brno
Zodpovědná firma
Mergado
Shoptet partner
Certifikát Collabim
Meta Business Partner
APEK
Design Rush Verified Agency
Cookiebot
Asociace komunikačních agentur
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
Cena kvality, e-shop ProLicence
logo Conviu Partner

Co o nás říkají klienti?

Spolupráce s firmou PPC Profits je perfektní. Komunikace funguje skvěle, vše nám vždy vysvětlí, práce je odvedená včas a hlavně vidíme výsledky. Pokud se rozhodujete mezi více firmami, tak z vlastní zkušenosti můžu říci, že PPC Profits jsou nejlepší a také cena je příznivá.

Markéta Gojdová, Joyin.cz
Joyin s.r.o.
Zobrazit více

Vaše služby z oblasti internetového marketingu mně zvedly násobně obrat e-shopu Colorika.cz. Spolupráci doporučuji.

Boris Semizorov, Colorika.cz
Colorika
Zobrazit více

PPC reklama nám pomohla ke zkvalitnění našich stránek a díky marketingu zvýšila počet klientů. Děkujeme za spolupráci a rychlé jednání.

Jaroslava Padrtová, Penzion Kovárna Brno
Penzion Kovárna BRNO
Zobrazit více

Osobní přístup a výsledky!

Luděk Pilař
Barvárna
Zobrazit více

Nezávazná konzultace

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp