Online webinář - jak se připravit na budoucí změny v PPC?

středa 24. května⋅13:30–14:15

Co se dozvíte?

  • Jak se připravit na Google Analytics 4
  • Jak na GTM, GA4 a měření dat
  • Nejčastější chyby v PPC

Účast na webináři je zdarma.

Registrovat se

PPF Banka
Nestlé
Adidas
VUT
Dr. oetker
Roche
Suez
Skřivánek
Unis
Tüv Süd
Získejte odborné znalosti o PPC a online marketingu!

PPC reklama tvoří naprostý základ internetového marketingu, který vám přivede cílenou návštěvnost, kterou snadno proměníte v platící zákazníky. Díky dokonalé měřitelnosti můžete snadno vyhodnocovat její efektivitu a vždy přesně víte, nakolik se vám PPC reklama vyplácí.

PPC reklama je však vysoce variabilní prostředí – neustálé změny algoritmů PPC platforem vyžadují přizpůsobování PPC kampaní, aby si zachovaly svou efektivitu a náskok před vašimi konkurenty. Nejnovější informace, které vám pomohou přizpůsobit se aktuálním změnám v PPC reklamě, získáte v našem bezplatném webináři s názvem „Jak se připravit na budoucí změny v PPC reklamě?

Součástí bezplatného webináře jsou praktické příklady a ukázky, které vám názorně předvedou, jak
měřit data v PPC reklamě pomocí Google Analytics a vyvarovat se chyb, které majitele PPC účtů
zbytečně připravují o jejich zisky.

Délka

30-45 minut

Přednášející

Ing. Tomáš Fojtík, PPC leader, více než 10 let praxe v PPC reklamě a online marketingu

Kdy?

Středa, 24. května⋅13:30–14:15

Kdo by si webinář neměl nechat ujít?

  1. Obchodník, který již PPC reklamu používá, ale chtěl by zjistit, jak ji správně a efektivněji vyhodnocovat.
  2. Marketingový ředitel, který řídí firemní PPC tým a chce zajistit jeho hladké fungování.
  3. Majitel online byznysu, který se snaží vyvarovat chyb při nastavování a správě PPC reklamy.

Co o webináři říkají jeho účastníci?

Webináře se zúčastnilo již 59 účastníků

Na webináři jsem se dozvěděl spoustu nového o vyhodnocování PPC kampaní prostřednictvím nových Google Analytics, což se odrazilo i na efektivitě reklam.

 

Zdeněk Pokorný, Brno

 

Online webinář byl skvělý, pomohl mi ujasnit si některé věci.

 

Petra Hudečková, Ostrava

Díky webináři jsem zjistil jakých chyb v PPC reklamě jsme se v minulosti dopouštěli. Jejich odstraněním se nám povedlo zvýšit efektivitu PPC reklamy o 73 %.

 

Ing. Ivo Skoumal, Praha

 

Nezávazná registrace

Kapacita je omezena, zbývají pouze 3 místa.
Registrujte se ihned

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet