Let’s talk about your business
Send us a message and we’ll get back to you shortly.
Direct contact:










Contacts
Office in Prague:
Bulharská 996/20,
Prague 101 00
Office in Brno:
PPC Profits
Srbská 2741/53,
Brno 612 00
Digiadvert s.r.o. is a VAT payer. All prices on the website and in offers are listed without VAT.
Company details:
Digiadvert s.r.o.
Rostislavovo náměstí 3043/14,
Brno, 612 00
Company ID: 06696775
VAT ID: CZ06696775
Opening hours:
Monday 7 AM–7 PM
Tuesday 7 AM–7 PM
Wednesday 7 AM–7 PM
Thursday 7 AM–7 PM
Friday 7 AM–7 PM
Saturday Closed
Sunday Closed
Meet Our Team
Zajišťuje chod firmy, navrhuje úspěšné marketingové strategie pro firmy Imos, VUT, Adidas, PPF, Nestlé atd.
V online marketingu se pohybuje přes 13 let.


Michal vystudoval vysokou školu s ekonomickým zaměřením, kde se při studiu věnoval on-line marketingu. Toto odvětví ho velmi uchvátilo a rozhodl se v něm profesně pokračovat. Momentálně se může ohlédnout za menšími, ale i velkými projekty, na kterých se úspěšně podílel. Svoji pozornost již věnoval několika e-shopům, které potřebovaly pomoci se získáváním zákazníků a navyšováním prodejů. Zároveň se však podílel i na brandových kampaních pro české banky. Michal Vám tedy může pomoci s PPC kampaněmi na Googlu, Skliku a Facebooku.


Za 5 let v marketingu jsem si prošla mnoha oblastmi od správy sociálních sítí, event marketingu, PR, přes e-mailing až po PPC. Mám zkušenosti ze státní správy, polostátních organizací, privátního sektoru a agenturního prostředí. Spolupracovala jsem jak s lead, tak s e-commerce klienty z různých vertikál – móda, zdravá strava, nábytek a těžké stroje.
Mimo marketingu je mou velkou láskou cestování po evropských městech. Pokud nejsem na cestách, tak s přáteli prozkoumávám brněnskou gastroscénu, učím se italsky nebo jsem na lekci pilates.


Marian aktivoval a rozvíjel různorodé značky po dobu 16 let, a to včetně názvu, grafiky a budování brandu. Strategickým plánem byl vždy mix mezi e-commerce a offline světem. Výběr nástrojů brandingu Marian opíral o tvrdá data. Ta vždy vyhodnotil a provedl implementaci. I když postupně začal přebírat otěže online svět, nezapomínal ani na ATL a klasický offline marketing. Ten stále velice dobře funguje pro budování značky a povědomí o ní. Za nejdůležitější v obou světech považuje kreativní a poutavý způsob propagace. Postupem času čím dál více klade důraz na digitální marketing.


Již 10 let se pohybuji v marketingu a poslední 4 roky se specializuji vyloženě na komplexní online digi svět. Dokážu vám poradit s jakýmkoli online kanálem, ať už je to SEO, PPC, sociální sítě či zbožové porovnávače.
Nevěřím na univerzální strategie. Proto se s vámi nejprve ráda pobavím o vašich cílech, cílových skupinách a konkurenci. Na základě toho vám navrhnu plán služeb, které vám pomohou stabilně růst.
Neustále se učím a snažím se sledovat momentální trendy. Díky tomu můžu klientům nabídnout inovativní a efektivní řešení, která jim pomohou uspět v onlinu.
Věřím totiž, že dobře zvolené marketingové služby mohou firmám skutečně pomoci.


Filip je IT a technologický nadšenec, který se už 4 roky pohybuje ve světě e-commerce. Vystudoval vysokou školu s ekonomickým zaměřením, ale jeho skutečnou vášní jsou technologie, které neustále sleduje a zkoumá. V poslední době ho nejvíce fascinuje umělá inteligence a její využití v marketingu.
Díky svému nadšení a technickému zázemí nemá problém poprat se s jakýmkoliv technickým problémem, který se může objevit. Největší zkušenosti má v oblasti e-shopů, kde úspěšně implementoval a optimalizoval řadu řešení. Filip je vždy připraven využít nejnovější technologie k dosažení co nejlepších výsledků a přinést do projektů svěží a inovativní přístup.


Zkušenosti v oblasti online marketingu Tomáš sbíral napříč odvětvími u různě velkých klientů. Díky tomu dokáže připravit kampaně na míru jak startupům, tak velkým korporacím. Tomáš se specializuje převážně na výkonnostní PPC reklamu na Facebook, Seznam a Google. Vašim kampaním se věnuje na denní bázi a optimalizuje je tak, aby dosahovaly co nejlepších výsledků.


Vytváření kampaní se věnuje už přes 4 roky. Specializuje se na reklamy pro Google, Seznam a Facebook, a to jak pro malé společnosti zabývající se službami, tak větší klienty, které provozují svůj byznys na e-shopových platformách. Snaží se klientům vždy poskytnout ideální řešení vytvářené jim přímo na míru.


V průběhu 10 let nasbíral zkušenosti se segmenty B2C i B2B, a to se zaměřením jak na objednávky z e-shopu, tak i na poptávky. Vytvářel a spravoval PPC kampaně s milionovými rozpočty pro větší i menší firmy.


Připravuje celkový koncept kampaně včetně strategické přípravy tak, aby byla co nejefektivnější. Následně reviduje kampaň, aby odpovídala parametrům a nastaveným cílům. S Markem také budete nejvíce komunikovat, bude vás informovat o kampani, zasílat reporty a řešit veškeré vaše dotazy.
Marek navrhuje úspěšné strategie nejen pro malé e-shopy a živnostníky, ale i pro velké hráče, jako Imos, VUT, Adidas a další.Na Marka se můžete obrátit sedm dní v týdnu, odpoví vám ihned.


Petr má více než 8 let zkušeností v oblasti SEO. Pracoval již na více než 70 úspěšných projektech.


On-linu se věnuji už 15 let, z toho pak více než 10 let PPC a zbožovým porovnávačům. Baví mě hledat nové cesty, jak dosáhnout úspěšné reklamní kampaně pro jakýkoliv rozpočet, PNO a byznys. Rád měřím a mám rád data, proto se nejvíce vyžívám ve výkonnostním B2C PPC pro střední a velké e-shopy, kde je spousta dat a využiji zde skriptování a automatická pravidla. Jsem dlouholetý certifikovaný specialista pro Google Ads, Analytics a Mergado (český optimalizační nástroj pro zbožové porovnávače).


Tomáš má osm let zkušeností s optimalizací webu pro vyhledávače. Pracoval pro národní i nadnárodní korporace, ale kvalitní služby poskytuje i malým živnostníkům a firmám.
Tomáš každý den posunuje Vaši kampaň kupředu, aby nestagnovala.


Vystudoval obor aplikace výpočetní techniky v ekonomice. Jako bývalý redaktor připravuje především obsahovou náplň pro facebookové stránky klientů. Zajišťuje veškerou komunikaci s fanoušky a vymýšlení kreativních nápadů. Jirkovou specialitou jsou sociální sítě, získávání fanoušků pomocí PPC reklamy, ale i obsahový marketing pro Vaše stránky.
Jirka je v PPC profits třetím rokem a má za sebou desítky úspěšných kampaní.


Věnuje se grafickému designu, s nímž začínal v reklamní agentuře. Zkušenosti sbíral i v tiskárně a od roku 2010 tvoří také webové stránky. Na základě konzultace vám připraví popis struktury webu, v případě potřeby i praktický wireframe a navrhne vám design stránek, který bude odpovídat jak vašim představám, tak současným trendům. Specializuje se především na tvorbu stránek na platformě WordPress.


Aneta se zabývá PPC reklamou na Googlu, Seznamu a Facebooku již od vysoké školy, kde s online marketingem začínala. Zaměřuje se na online marketing nejen pro e-shopy, ale také pro lead generation weby, a to pro malé i velké klienty.
Ke klientům vždy přistupuje individuálně a navrhuje jim strategii na míru. Velké zkušenosti má také s audity. Aneta Vám poradí s reklamou na Googlu, Seznamu i Facebooku.


Ivana vystudovala obor Systémové inženýrství a informatika na VŠ v Pardubicích. V online marketingu se pohybuje přes 7 let.
Zabývá se auditem a správou PPC kampaní a zbožových srovnávačů. Je certifikovanou specialistkou Google Ads a vlastní také certifikát specialista Heureky.


Již od roku 2005 se Lucie profesionálně věnuje práci s textem, a to v různých odvětvích. Má letité zkušenosti jako copywriterka a korektorka v tištěných i online médiích a pracuje jako překladatelka z/do německého a anglického jazyka, a to zejména v technické oblasti.
Pečuje o vaše texty, zajišťuje, aby byly gramaticky i stylisticky správné a čtivé. I jediná hrubka či stylistická kostrbatost totiž mohou zkazit dojem z celého sdělení a odradit zákazníky...


Tomáš se pohybuje v marketingu již více než 10 let, z toho 5 let se soustředí na e-commerce. K jeho hlavním oborům patří PPC reklamy, které tvoří pro Google, YouTube, Seznam, Facebook či Instagram, a zaměřuje se i na zbožové srovnávače a e-mailové automatizace. Má bohaté zkušenosti s tvorbou kampaní nejen pro české klienty, ale i ty zahraniční (spolupracoval např. s klienty ze Španělska, Německa, Ruska, Norska, Finska, Rumunska aj.). Hravě si poradí s nízkorozpočtovými kampaněmi v řádech několika set korun, ale nezalekne se ani těch velkých, na které se vynakládá i půl milionu měsíčně.


Od roku 2015 pomáhá malým a středním podnikům dosáhnout lepších výsledků v bezplatném vyhledávání. Kromě optimalizace stránek pro vyhledávače má přesah i do dalších oblastí on-line marketingu, takže dokáže navrhnout komplexní řešení.


Kristýna se věnuje textům všeho druhu už od roku 2007. Připravuje PR články, články do blogu a koketuje s klíčovými slovy, která jsou důležitá pro SEO. Dbá na to, aby byl každý článek čtivý, plný důležitých informací a podpořil prodej.


Pro Karla byl online marketing dlouhou dobu koníčkem. Ve volných chvílích se vzdělával prostřednictvím nejrůznějších marketingových kurzů, až se z hobby stala hlavní pracovní náplň. Nyní se tedy věnuje práci, která ho zajímá a baví. Převážně se specializuje na výkonnostní PPC reklamu na Facebooku, Seznamu a Googlu. Ke každému klientovi přistupuje individuálně, s maximální péčí a vždy hledá ideální řešení pro dosažení nejlepších výsledků.


Za 8 let praxe v marketingu pomohl Martin k novým ziskům živnostníkům i velkým firmám. Konkrétně například advokátním kancelářím, ale i silně regulovaným společnostem v oblasti investic a financí. Mimo jiné 3 roky vedl osmičlenný team marketingových specialistů pro mezinárodní finanční instituci. Vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně.


V online světě se pohybuji již 7 let. Vzdělávání a kurzy byli můj denní chléb, což mi umožnilo začít navrhovat weby a budovat eshopy přesně na míru potřebám klienta. Email marketing mě zaujal zvláště tím, že mi umožňuje využít veškeré dovednosti, které jsem se naučil. Dokážu se postarat o grafické zpracování, automatizace, psaní reklamních textů.


Vlastimil se věnuje správě SEO projektů, copywritingu, tvorbě PR článků a marketingových textů. Má dlouholeté zkušenosti s vytvářením obsahu pro e-shopy, magazíny a weby. Postará se o vaše SEO a napíše pro vás odborné články na nejrůznější témata od fashionu až po pneumatiky. SEO se věnuje již od roku 2001.


Marketingovým strategiím, brandingu, PPC kampaním a celkově online marketingu se intenzivně věnuji řadu let a zároveň mám marketing a branding i vystudovaný. Pracovala jsem pro mnoho značek z různých oborů, pro které jsem měla na starosti jak brandové či výkonnostní PPC kampaně, tak i celé marketingové strategie, budování brandu, obsahový marketing, newslettery, sociální sítě nebo copywriting. Rovněž jsem vedla tým PPC specialistů v reklamní agentuře a měla na starosti výsledky všech výkonnostních kampaní našich klientů. Zároveň jsem nadšená sportovkyně tělem i duší, fitness trenérka, kreativní, spolehlivý, zodpovědný a hodně open-minded člověk s dobrými strategickými a plánovacími schopnostmi, které ráda uplatňuji právě při své práci.


Klára se online marketingu začala věnovat již při studiu střední školy, kdy pomáhala spíše menším firmám a jednotlivcům. Ve svém pracovním životě si osahala jak PR, e-mail marketing, tak i SEO, u kterého zůstala. Momentálně pomáhá klientům růst ve výsledcích vyhledávání a plní tak jejich cíle v návštěvnosti.


Martin je ostřílený psavec s bohatými zkušenostmi z celé řady oborů. Jeho texty vás spolehlivě provedou spletitou džunglí internetové reklamy a dovedou ke kýženému cíli. Žije na venkově a ve volném čase je z něj domácí kutil, zahrádkář a dobrovolný hasič.


Správě, optimalizaci a strategickému řízení PPC kampaní se věnuje více než 12 let. Má rozsáhlé zkušenosti se všemi typy kampaní v hlavních inzertních systémech, jako jsou Google Ads, Sklik a Meta Ads, ale také v méně obvyklých platformách. Pracoval nejen na kampaních v České republice, ale i na mezinárodní a celosvětové úrovni. Během své praxe spolupracoval s malými rostoucími firmami i velkými hráči na trhu se statisícovými či milionovými rozpočty. Mezi jeho silné stránky patří strategické myšlení a kreativní přístup k řešení problémů.


PPC reklamám se František věnuje již 4 roky, z toho téměř dva roky působil jako PPC specialista v digitální agentuře. Specializuje se na Google Ads, Meta Business Manager, Sklik a Bing Ads, kde pomáhá klientům efektivně zvyšovat online viditelnost a dosah jejich kampaní.