Ověření inzerenta Google Ads

Pro ověření inzerenta v Google Ads je potřeba přihlásit se do vašeho účtu Google Ads (na stránce https://ads.google.com/ ) 

Jakmile se přihlásíte, objeví se po chvíli nahoře žlutý pruh, ve kterém klikněte na tlačítko "Začínáme"

Ověření inzerenta

Následně vyberte z klikacích menu základní informace o vaší firmě

Ověření inzerenta

Pak vpravo dole u Ověření organizace kliknete na modré tlačítko "Začínáme"

Ověření inzerenta Google Ads

Na další stránce po vás systém bude chtít výpis z obchodního rejstříku nebo živnostenského rejstříku - zde zadáte přesný název vaší organizace a kliknete na "Nahrát",

Ověření inzerenta Google Ads

Vyberete soubor s výpisem z obchodního rejstříku (nebo Živnostenský list) + registraci k DPH, pokud jste plátce.

Poté klikněte na  "Dále" a vložte další informace, které po vás systém bude chtít (občanský průkaz majitele apod.).

 

Pozn.: Do nastavení se dá dostat i přes sekci nástroje a nastavení:

Nastavení

 

Zobrazit všechny návody

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů