Naše spolupráce s e-shopem Superpodlaha.cz začala v červenci 2024 s jasným cílem – oživit komunikaci na sociálních sítích, budovat důvěru ke značce a zároveň aktivně podpořit prodej jednotlivých produktů skrze atraktivní a strategicky vedený obsah. Systematickou tvorbou obsahu na Facebooku a Instagramu včetně propagace jsme již za 10 měsíců dosáhli stejného počtu sledujících na Facebooku jako u původního profilu, který již nebylo možné získat zpět.
Superpodlaha.cz je český online obchod specializující se na kvalitní podlahové krytiny. V nabídce najdeme široký sortiment vinylových, SPC, laminátových i dřevěných podlah vhodných pro domácnosti i komerční objekty. E-shop zákazníkům nabízí nejen samotné produkty, ale i odborné poradenství, možnost objednání vzorků zdarma a profesionální pokládku. E-shop si zakládá na vstřícném zákaznickém servisu, dostupnosti a přehlednosti svého sortimentu.


Průběh naší spolupráce
Facebookový profil bylo nutné po zrušení původního účtu kompletně znovu vybudovat. Vytvořili jsme nový profil, nastavili vizuální styl a strategii komunikace, která reflektuje hodnoty značky a zájmy cílové skupiny. Na Instagramu jsme navázali na stávající komunikaci, ale obsah jsme sjednotili a posunuli na vyšší úroveň po vizuální i obsahové stránce.
Publikovaný obsah jsme zároveň cíleně propagovali za účelem zvýšení dosahu a přímé podpory prodeje. Díky pečlivě nastaveným reklamním kampaním dosahujeme dlouhodobě výborných výsledků.
Významnou součástí strategie jsou také soutěže na sociálních sítích, které pravidelně připravujeme ve spolupráci s klientem. Tyto soutěže mají vysokou míru zapojení, přinášejí značný počet nových sledujících a často vedou i k přímým objednávkám.

Výsledky naší spolupráce
Za dobu naší desetiměsíční spolupráce se nám podařilo výrazně posílit viditelnost značky Superpodlaha.cz na sociálních sítích, a to především díky systematické a promyšlené kombinaci organického obsahu a placené propagace. Nově vytvořený Facebookový profil rychle získal zpět silnou základnu sledujících, a to i díky pravidelné podpoře příspěvků reklamou. Propagace probíhala soustavně a zaměřovala se jak na budování povědomí o značce, tak na podporu konkrétních produktů.
V rámci kampaní jsme využívali nejen klasické formáty příspěvků, ale také statické bannery a krátká produktová videa, které přinášely vyšší míru interakce a pomáhaly edukovat zákazníky zábavnou formou. Významnou roli sehrály i soutěže, které pravidelně zvyšovaly dosah, přinášely nové sledující a přiváděly i nové zákazníky.
Propagované příspěvky generovaly znatelné navýšení návštěvnosti e-shopu a přispěly k růstu počtu objednávek. Díky pečlivé práci v rámci tvorby obsahu i následné propagace jsme dosahovali velmi dobrých výsledků v poměru cena/výkon.
Co plánujeme do budoucna
Do dalších měsíců plánujeme propagaci ještě více personalizovat a dynamicky přizpůsobovat chování cílové skupiny. Zaměříme se na detailnější segmentaci publika, větší důraz na videoformáty a využití remarketingu. V přípravě je také rozšíření spolupráce o sezónní kampaně a tematické obsahové série, které podpoří prodeje ve špičkách sezóny a zároveň dále posílí loajalitu sledujících.
Do dalších měsíců plánujeme propagaci dále rozvíjet a více pracovat s jednotlivými umístěními reklam napříč platformami. Rádi bychom se více zaměřili na testování nových typů obsahu a využití remarketingu.
Co o nás říká náš klient:
- Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ano jsme spokojeni. Spolupráce je bez zásadních problémů.
- Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Byli jsme rádi, že jste byli nám ochotni rychle pomoci s reklamou.
- Souhlasíte s textem případové studie? Ano celkem ano.
- Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Ano