Superpodlaha.cz – případová studie

Naše spolupráce s e-shopem Superpodlaha.cz začala v červenci 2024 s jasným cílem – oživit komunikaci na sociálních sítích, budovat důvěru ke značce a zároveň aktivně podpořit prodej jednotlivých produktů skrze atraktivní a strategicky vedený obsah. Systematickou tvorbou obsahu na Facebooku a Instagramu včetně propagace jsme již za 10 měsíců dosáhli stejného počtu sledujících na Facebooku jako u původního profilu, který již nebylo možné získat zpět. 

Superpodlaha.cz je český online obchod specializující se na kvalitní podlahové krytiny. V nabídce najdeme široký sortiment vinylových, SPC, laminátových i dřevěných podlah vhodných pro domácnosti i komerční objekty. E-shop zákazníkům nabízí nejen samotné produkty, ale i odborné poradenství, možnost objednání vzorků zdarma a profesionální pokládku. E-shop si zakládá na vstřícném zákaznickém servisu, dostupnosti a přehlednosti svého sortimentu.

superpodlaha
superpodlaha

 

Průběh naší spolupráce

Facebookový profil bylo nutné po zrušení původního účtu kompletně znovu vybudovat. Vytvořili jsme nový profil, nastavili vizuální styl a strategii komunikace, která reflektuje hodnoty značky a zájmy cílové skupiny. Na Instagramu jsme navázali na stávající komunikaci, ale obsah jsme sjednotili a posunuli na vyšší úroveň po vizuální i obsahové stránce.

Publikovaný obsah jsme zároveň cíleně propagovali za účelem zvýšení dosahu a přímé podpory prodeje. Díky pečlivě nastaveným reklamním kampaním dosahujeme dlouhodobě výborných výsledků.

Významnou součástí strategie jsou také soutěže na sociálních sítích, které pravidelně připravujeme ve spolupráci s klientem. Tyto soutěže mají vysokou míru zapojení, přinášejí značný počet nových sledujících a často vedou i k přímým objednávkám.

PPC

Výsledky naší spolupráce

Za dobu naší desetiměsíční spolupráce se nám podařilo výrazně posílit viditelnost značky Superpodlaha.cz na sociálních sítích, a to především díky systematické a promyšlené kombinaci organického obsahu a placené propagace. Nově vytvořený Facebookový profil rychle získal zpět silnou základnu sledujících, a to i díky pravidelné podpoře příspěvků reklamou. Propagace probíhala soustavně a zaměřovala se jak na budování povědomí o značce, tak na podporu konkrétních produktů.

V rámci kampaní jsme využívali nejen klasické formáty příspěvků, ale také statické bannery a krátká produktová videa, které přinášely vyšší míru interakce a pomáhaly edukovat zákazníky zábavnou formou. Významnou roli sehrály i soutěže, které pravidelně zvyšovaly dosah, přinášely nové sledující a přiváděly i nové zákazníky.

Propagované příspěvky generovaly znatelné navýšení návštěvnosti e-shopu a přispěly k růstu počtu objednávek. Díky pečlivé práci v rámci tvorby obsahu i následné propagace jsme dosahovali velmi dobrých výsledků v poměru cena/výkon.

Výsledky naší spolupráce

Co plánujeme do budoucna

Do dalších měsíců plánujeme propagaci ještě více personalizovat a dynamicky přizpůsobovat chování cílové skupiny. Zaměříme se na detailnější segmentaci publika, větší důraz na videoformáty a využití remarketingu. V přípravě je také rozšíření spolupráce o sezónní kampaně a tematické obsahové série, které podpoří prodeje ve špičkách sezóny a zároveň dále posílí loajalitu sledujících.

Do dalších měsíců plánujeme propagaci dále rozvíjet a více pracovat s jednotlivými umístěními reklam napříč platformami. Rádi bychom se více zaměřili na testování nových typů obsahu a využití remarketingu. 

Co o nás říká náš klient:

  • Jste spokojeni s dosavadním průběhem naší spolupráce? Ano jsme spokojeni. Spolupráce je bez zásadních problémů.
  • Jaký největší přínos vidíte v naší spolupráci? Byli jsme rádi, že jste byli nám ochotni rychle pomoci s reklamou.
  • Souhlasíte s textem případové studie? Ano celkem ano.
  • Doporučili byste naše služby i dalším lidem? Ano

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů