Zaječský vinný sklep - případová studie

Pro jihomoravský penzion Zaječský vinný sklep jsme realizovali reklamní PPC kampaň s cílem zvýšení množství konverzí, tedy objednávek ubytování z jejich webových stránek. Provedli jsme pečlivý výběr klíčových slov s komerčním potenciálem a sestavili PPC kampaně s cílem získat relevantní prokliky za co nejnižší cenu. Díky naší optimalizaci přinesla PPC kampaň výrazné zvýšení počtu konverzí a snížení nákladů na jednotlivé prokliky a konverze.

Zaječský vinný sklep

Zaječský vinný sklep

Zobrazit všechny studie

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp
Brno
Praha

Pojďme probrat váš byznys

Napište nám a my se vám obratem ozveme.

PPF
Dr. Oetker
VUT
Adidas
Nestlé
TÜV SÜD
SUEZ
Skrivanek
UNIS
Roche

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů