Google Tag Manager (GTM) je nástroj, který umožňuje spravovat všechny tagy na vašem webu nebo v aplikaci z jednoho místa. To vám usnadňuje sledovat konverze, měřit provoz a optimalizovat marketingové kampaně.
V tomto návodu se dozvíte, jak založit GTM a začít ho používat:
Vytvořte GTM účet:
Přejděte na stránku Google Tag Manager: https://tagmanager.google.com/
Klikněte na Vytvoření účtu.
Zadejte název účtu, zemi kde se nacházíte, název kontejneru a cílovou platformu.
Klikněte na Vytvořit.

Odsouhlaste smluvní podmínky a GDPR a klikněte v pravém horním rohu na Ano
Nainstalujte GTM na váš web:
V Google Tag Manageru klikněte na Pracovní prostor.

V horní části okna vyhledejte příslušné ID kontejneru ve formátu „GTM-XXXXXX‟.
Kliknutím na ID kontejneru zobrazíte okno instalace Správce značek.
Podle pokynů v něm zkopírujte a vložte jednotlivé fragmenty kódu na svůj web.
Do sekce <head> výstupního kódu HTML vaší webové stránky, pokud možno co nejblíže k počáteční značce <head>, ale až za všechny případné deklarace datové vrstvy, umístěte fragment kódu <script>.
Ihned za značku <body> ve výstupním kódu HTML umístěte fragment kódu <noscript>.
Vytvořte svůj první tag:
V GTM klikněte na Značky.

Klikněte na Nový.
Vyberte typ tagu (např. Google Analytics, Facebook Pixel).
Nakonfigurujte tag podle pokynů.
Klikněte na Uložit.
Publikujte změny:
Klikněte na Odeslat.
Vyberte verzi kontejneru, kterou chcete publikovat.
Klikněte na Publikovat.