Březen 2022 - novinky PPC a online marketingu

PPC novinky březen 2022
Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám během března 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Na sociálních sítích je stále více lidí ze starších generací

Aktivita lidí na sociálních sítích se zvyšuje a stále více se do využívání sítí zapojuje starší generace. Dokonce na TikToku představují starší lidé skupinu s největším nárůstem zapojení. Zároveň se také prodlužuje čas strávený na sociálních sítích, a to přibližně o 20 minut.

Názvy nástrojů pro automatizaci reklam Facebooku se mění

 Facebook ohlásil změnu názvů svých nástrojů pro automatizaci PPC reklam, aby tím jasněji vymezil jejich účel a pomohl inzerentům dosáhnout lepších výsledků. Nyní je najdete v novém portfoliu s názvem Meta Advantage.

Sociální sítě přitahují padělatele, největší obětí je Louis Vuitton

Ruku v ruce s rozvojem prodeje produktů na sociálních sítích jde i zájem padělatelů. Padělky se to hemží na Facebooku či Instagramu, což poškozuje především zájmy luxusních značek, jako je Louis Vuitton.

Úspěšná propagace na Sauto

Vhodná kombinace reklamních formátů dokáže maximalizovat úspěšnost inzerce na Sauto.cz . Sauto.cz obsahuje velké množství různých účinných reklamních formátů. Jejich vhodnou kombinací však můžete jejich účinnost znásobit.

Instagram spouští chronologický feed pro všechny uživatele

O možnosti řazení příspěvků bez vlivu algoritmu mluvili zástupci Instagramu již dříve. Poté co jej v lednu 2022 začali zavádět, jej již nyní mají k dispozici všichni uživatelé na Instagramu.

Marketingové možnosti Skliku

Sklik nyní umožňuje práci s klientskými daty, a to konkrétně využívání vlastních seznamů emailových adres zákazníků. Cílí se na registrované uživatele nebo odběratele newsletterů, kteří dali souhlas k marketingovémé komunikaci – ideálně pak s rozšířeným souhlasem na cílení reklamních sdělení.

Více článků z blogu