
Na webu Podnikatel.cz vyšel článek o tom, že Black Friday láká na slevy i vánoční dárky a využije jej až dvě třetiny zákazníků.
Black Friday se stal oblíbenou příležitostí pro nákup vánočních dárků i výhodných nabídek. Podle průzkumů plánuje tuto nákupní akci využít až 66 % zákazníků. Článek se zaměřuje na trendy, očekávání a strategie obchodníků během Black Friday v roce 2024. Tomáš Čupr, ředitel marketingové agentury PPC Profits v článku k Black Friday zdůrazňuje, že období slev je klíčové nejen pro zvýšení tržeb, ale i pro rozložení logistické a zaměstnanecké zátěže. Díky Black Friday se obchodní vytížení, které bývalo soustředěné do prosince, rozkládá rovnoměrněji, což přispívá k lepšímu zvládání náporu jak na straně firem, tak zákazníků. Tento trend pomáhá zvládat předvánoční období efektivněji a snižuje riziko problémů, jako je zpožděné doručení zboží.