marketingové novinky
Které z dalších novinek ve světě PPC a online marketingu by vám během června 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Facebook zavádí nové monetizační nástroje pro tvůrce

Facebook přidává nové možnosti na zpeněžení obsahu, který tvoří uživatelé i firmy na Facebooku a Instagramu. Tvůrci se tak mohou těšit na nové tržiště příležitostí, nové způsoby předplatného a jiné. Nové tržiště umožní tvůrcům uvést své zájmy a typy obsahu, který tvoří. Firmy pak snáze najdou potenciální partnery pro své kampaně.

Jak cílit PPC reklamu, aby byla úspěšná i o letních prázdninách?

S nástupem letní sezony se lidé začínají zajímat o letní aktivity. Jejich hledanost pozvolna roste v červnu a vrcholu dosahuje v první polovině července. Měli byste proto cílit na tyto oblasti zájmů a jejich kombinaci. Podle zvolené kombinace zájmů si pak namodelujete zásah cílové skupiny.

Letošní růst reklamního trhu mírně zpomaluje

Za prvních pět měsíců letoška meziročně vzrostly reklamní investice do televize o 11 %, do tisku o 14 %, do rádia o 21 % a do venkovních nosičů o 41 %. Oproti předchozím měsícům roku je růst u jednotlivých mediatypů o dva až pět procentních bodů pomalejší.

Instagram testuje aktualizovaný formát hlavního feedu

Instagram už několik měsíců testuje novou podobu hlavního kanálu příspěvků. Nyní spustil aktualizovanou verzi, která rozšiřuje veškeré příspěvky na celou výšku obrazovky. V novém formátu hlavního feedu rozšíří Instagram fotografie, videa Reels a další videoklipy na celou obrazovku. Navigační panel, popis a logo Instagramu se přitom překryjí obsahem.

Optimalizujte PPC kampaně a zvyšte svůj absolutní zisk

Aby se váš obchod úspěšně rozvíjel, je důležité zvyšovat jeho absolutní zisk. K tomu vám pomůžou jasně nadefinované cíle. V rámci Sklik kampaní je ideální zaměřit se na propagaci produktů či služeb, nábor nových zákazníků, podporu stávajících zákazníků a budování brandu.

Facebook zavádí změny ve speciálních kategoriích reklam

Facebook oznámil několik změn v zásadách pro reklamy, které souvisejí s oblastí bydlení, zaměstnání a úvěrů. Cílem je minimalizovat možné diskriminační používání těchto reklam. Změny se týkají způsobu, jaký lze reklamy na Facebooku využít k cílení na konkrétní publikum. To totiž může být zneužito k vyloučení určitých skupin uživatelů. Provedené změny v zásadách by měly této možnosti zamezit, a nabídnout tak spravedlivější distribuci reklam.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp