Červen 2022 - novinky PPC a online marketingu

internet marketing
Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám během června 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Jak zlepšit kampaně v Skliku?

Nefungují vám kampaně v Skliku, jak byste si představovali? Na vině může být hned několik věcí. Seznam pro vás připravil výčet nejčastějších chyb, kterých v kampaních Skliku můžete dopustit. Snadno jim tak můžete předejít.

Reklamní investice letos rostou o desítky procent

Za první čtyři měsíce letoška meziročně vzrostly reklamní investice do televize o 13 %, do tisku o 15 %, do rádia o 26 % a do venkovních nosičů dokonce o 46 %. Ukazuje se tak trend nárůstu oproti  loňskému a předloňskému roku, které poznamenala koronakrize.

Sklik zpřesňuje statistiky zobrazení textových reklam ve vyhledávání

Od 13.6.2022 přechází Sklik na přesnější započítávání zobrazení pro textové reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz. V důsledku toho se změní i od nich odvozené metriky. Co se změní a jak se na změnu připravit?

Slevomat potvrzuje: Přihlášení přes Seznam dělá z lidí loajální zákazníky

Znát své zákazníky je klíčem k úspěchu. Platí to pro vaše čtenáře, uživatele vašeho obsahu i zákazníky e-shopu. Pokud jim chcete nabízet relevantní obsah a produkty, musíte vědět, co dělají a co chtějí. V budoucnosti však bude stále obtížnější takové informace získat a je třeba se na to připravit už dnes. Seznam.cz proto připravil pro své partnery řešení, které jim umožní znát své uživatelé a přizpůsobit jim svoji nabídku.

Facebook představila nové Basic Ads

Facebook testuje nový typ reklam s názvem Basic Ads. Jedná se o základní produkt pro reklamy na Facebooku, který nepoužívá pokročilé cílení a tím pádem respektuje soukromí uživatelů. Basic Ads se zaměří na inzerenty, kteří chtějí budovat povědomí o značce a utvářet vnímání produktů prostřednictvím širokého působení na publikum. Cílit se tedy nebude na žádné konkrétní publikum nebo skupinu uživatelů.

Instagram rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu

Instagram oznámil, že rozšiřuje možnosti kontroly citlivého obsahu, kterou poprvé spustil loni v červenci. Novinka má poskytnout uživatelům více možností, jak spravovat své prostředí v aplikaci. Novinka se původně vztahovala pouze na záložku Objevit, nyní však budete moci kontrolovat citlivý obsah a účty, které se zobrazují ve vyhledávání, Reels, účtech, které byste mohli sledovat, stránkách s hashtagy a doporučeních ve feedu.

Instagram přidává možnost připnout příspěvky na profil

V posledních měsících se tato funkcionalita testovala a nyní ji Instagram oficiálně spustil. Novou možnost připínat příspěvky na profil tak mají již všichni uživatelé bez omezení. Novou možnost Připnout na profil najdete v menu se třemi tečkami v pravém horním rohu jakéhokoliv příspěvku. Připnout můžete přitom až tři příspěvky (fotografie nebo Reels), které zůstanou zobrazené v horní části mřížky vašeho profilu.

 

 

Více článků z blogu

Sledujte prokliky z mailů pomocí Google Tag Manageru Vlastimil Malík 27. 6. 2022 - 16:03
Zjistěte, jak pomocí Google Tag Manageru snadno sledovat v Google Analytics jakékoli události.