červen
Přečtěte si na našem blogu žhavé novinky, které v červnu 2023 hýbou světem PPC a online marketingu, a které by vás rozhodně neměly minout.

Meta nabízí tipy, jak na efektivní tvorbu publika

Hledáte způsoby, jak optimalizovat vaše reklamy na Facebooku a Instagramu? Chcete zjistit, jak se zaměřit na to správné publikum prostřednictvím různých možností Správce reklam? Meta zveřejnila nový přehled tipů, který vám může pomoci. Nová doporučení se zaměřují výhradně na tvorbu publika. Najdete v nich návody týkající se základů tvorby publika reklamy dle cílů vaší kampaně.

Fénix content marketing zveřejňuje svůj shortlist

Oborová soutěž Fénix content marketing zveřejňuje shortlist svého letošního ročníku. Soutěž Fénix content marketing oznámila shortlist svého letošního ročníku. Vítězové budou vyhlášeni 27. června na slavnostním gala eventu v Empire Hall ve Slovanském domě.

Nový proces umělé inteligence usnadní tvorbu z širšího spektra vstupů

Meta pracuje na řadě nových iniciativ v oblasti umělé inteligence. Mezi těmito projekty jsou nové nástroje, které pro AI používají text, obrázky, videa i „multimodální“ prvky. Právě poslední zmíněnou oblast a její fungování nyní Meta představila blíže. Přichází s ImageBind, procesem, který umožňuje systémům AI lépe porozumět většímu množství vstupů pro přesnější a citlivější doporučení.

Novinka v Skliku: Získejte nové zákazníky díky Lookalike cílení

Lookalike cílení patří do rodiny nových produktů, které vám pomohou oslovit relevantní zákazníky v době bez cookies. Jednoduše s ním totiž zacílíte na publika, která se svým chováním podobají návštěvníkům vašich webových stránek. Lookalike cílení, které v Seznamu oficiálně představili 7. června na konferenci Sklik Expert fórum, můžete využívat, pokud na svém webu máte nasazené retargetingové kódy. Novinka vám umožní efektivně oslovit nové relevantní uživatele a rozšířit tak zásah kampaní v obsahové síti Skliku.

Instagram API nabídne nové funkcionality

Meta rozšiřuje možnosti rozhraní Content Publishing API pro Instagram. Platformy třetích stran tak budou nově nabízet účty pro tvůrce, možnost označit uživatele či přejmenovat originální audio v Reels a vyšší limit zveřejněných příspěvků denně. Meta do Content Publishing API pro Instagram přidala novou možnost publikování obsahu prostřednictvím účtů tvůrců. To znamená, že pokud máte tento účet, bude pro vás snazší publikovat obsah na Instagram z jednoho místa vaší oblíbené externí aplikace a již nebudete muset přecházet do další a publikovat obsah zvlášť.

Amundsen přichází s letní edicí s etiketami od AI

Amundsen nechala navrhnout etikety pro svou letní edici vodky umělou inteligencí. Přináší na trh novou letní edici vodky. Etikety pro ni nechala navrhnout umělou inteligenci. Ta dostala zadání vytvořit motiv, který by reflektoval letní atmosféru ve Skandinávii, jak značka Amundsen tráví léto, a jak by to vypadalo, kdyby i Amundsenští husky naslouchali svému šestému smyslu.   

Meta sdílí nové tipy, jak maximalizovat výkon reklamních kampaní

Meta pokračuje ve vývoji reklamních systémů, které jí pomohou zmírnit rostoucí omezení týkající se uživatelských dat. V souvislosti s tím nabízí nové tipy, jak vytěžit z vašich reklamních kampaní maximum. Klíčovým přístupem v této oblasti je rámec Performance 5, což jsou taktiky podpořené daty, které Meta vyvinula tak, aby odpovídaly nejnovějším systematickým změnám, a které využívají nejnovější nástroje k optimalizaci výkonu. V tomto směru se nyní Meta podělila o několik nových tipů.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp