Červenec 2022 – další novinky v PPC a online marketingu

novinky v marketingu
Které z dalších novinek ve světě PPC a online marketingu by vám během července 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Facebook spouští nový formát feedu

News Feed na Facebooku se dočká změny. Začne zobrazovat více doporučeného obsahu se zaměřením na video příspěvky. Jednodušší bude i vyhledávání obsahu od přátel. Hlavní uživatelské rozhraní Facebooku bude nově rozděleno na kanál Domů, který se zaměří především na doporučený obsah. Zároveň budete mít k dispozici novou kartu Feeds, kde si budete moci prohlížet nejnovější příspěvky v různých kategoriích.

Získejte ještě více objednávek díky DRTG návštěvníků Seznamu

Využíváte dynamický retargeting návštěvníků produktů na vašem webu a přemýšlíte, jak oslovit další uživatele, kteří by měli o vaše produkty zájem? A zároveň řešíte menší zásah retargetingových kampaní způsobený nižším počtem souhlasů s cílením reklamy? Seznam.cz nabízí řešení v podobě Dynamického retargetingu návštěvníků, které je založené na tzv. 1st party datech.

Počet televizních GRP se v prvním pololetí mírně zvýšil 

Tuzemské televizní stanice doručily v prvním pololetí o necelé procento více reklamních televizních GRP než ve stejném období loni. Souhrnný počet reklamních televizních GRP, které televize doručily v prvním letošním pololetí, dosáhl mírně vyšší úrovně než ve stejném období o rok dříve. Meziročně se počet GRP zvýšil o 0,6 %. Do výsledku jsou započítány klasické televizní spoty i sponzoring.

Instagram přidává nové nástroje pro vyhledávání firem v rámci map

Instagram spustil nové funkce vyhledávání na mapě, které nabídnou další způsob, jak v aplikaci objevit místní podniky a získat o nich více informací. Nové vyhledávání na mapě umožní uživatelům prozkoumat oblíbená označená místa v jejich okolí. Zároveň bude možné filtrovat místa podle konkrétních kategorií, jako jsou restaurace, kavárny nebo třeba kosmetické salony.

Netflix spojí síly s Microsoftem, aby nabídl levnější předplatné s reklamami

Zájem o streamovací platformy kvůli odeznívání pandemie slábne, hledají proto nové příjmy. Společnost Microsoft bude Netflixu spravovat technologii pro prodej reklamního prostoru. Streamovací platforma tak bude díky tomu schopna nabízet levnější předplatné s reklamami, uvedl Netflix, který zveřejnil na zavedení levnějšího předplatného v dubnu, když mu v prvním čtvrtletí poprvé po víc než 10 letech klesl počet předplatitelů.

Více článků z blogu