Červenec 2022 - novinky PPC a online marketingu

PPC novinky
Přečtěte si na našem blogu žhavé novinky ze světa PPC a online marketingu, které by vás v červenci 2022 rozhodně neměly minout.

Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám během července 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Plochoskóre na Sklik

Jelikož se blíží konec cookies třetích stran, nabízí se otázky, co potom. Jedna z mnohých změn se dotkne i způsobů hodnocení kampaní, některé cesty dokonce zmizí úplně. Přesto však Seznam přichází se způsobem, jak nakupované bannerové plochy nově zhodnotit díky „Plochoskóre – metrice online marketingu kterou Seznam zavedl pro vyhodnocení kvality bannerových ploch na webu. Tato metrika není vůbec závislá na cookies, tudíž je pro brandové kampaně klíčová. 

Instagram testuje nástroj pro profesionálnější živá videa

Instagram začal testovat nový nástroj Live Producer. Ten umožní vysílat živá videa ze stolního počítače a prostřednictvím různých streamovacích platforem třetích stran. Díky Live Produceru na Instagramu získají tvůrci živých přenosů streamovací klíč pro připojení k backendu Instagram Live. Ten vám pak umožní spustit vysílání prostřednictvím softwaru či poskytovatele, kterého si sami vyberete. Díky službě Live Producer bude snazší tvořit profesionálnější streamy, protože si je budete moci plně přizpůsobit a použít například více kamer, externích mikrofonů, grafických překryvů a podobně.

Produktové inzeráty Skliku nahrazují Zboží inzeráty. Jak se na změny připravit?

Produktové inzeráty Skliku budou na všech reklamních pozicích mezi červencem a srpnem 2022 postupně zcela nahrazeny Zboží inzeráty. Ty jsou schopné zajistit PPC reklamě vyšší výkon a budou jediným zdrojem produktové inzerce ve vyhledávání na Seznam.cz. Budou se zobrazovat na všech reklamních pozicích, kde dnes vídáte Produktové inzeráty Skliku – top pozice, boční nebo spodní pozice.

Meta spouští nové možnosti zobrazení NFT na Facebooku

Uživatelé Facebooku mohou nyní vytvářet vlastní NFT příspěvky s označením Digital Collectible. Do profilů přibude také nová speciální sekce NFT. O možnostech zobrazení NFT na platformách hovořil Facebook již v květnu 2022 kdy je poprvé začal testovat na Instagramu. Tam se uživatelé po kliknutí na obrázky dozvědí, kdo je vlastníkem uměleckého díla a kdo ho vytvořil, spolu se stručným popisem díla.

Více článků z blogu