Novinky PPC a sociálních sítí
Které z dalších novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám během dubna 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Reklamní investice za čtvrtletí meziročně vzrostly

Za první letošní čtvrtletí meziročně vzrostly reklamní investice do televize o 9 %, do tisku o 15 %, do rádia o 23 % a do venkovních nosičů dokonce o 35 %.

Jak díky affiliate marketingu začít vydělávat?

Affiliate marketing je druh výkonnostního marketingu, v němž partner, nazývaný také publisher, propaguje zboží nebo služby inzerenta (e-shopu nebo služby) a získává procento z prodeje. Obvykle se affiliate marketing považuje za klíčovou součást moderního digitálního marketingu. 

Meta přidává nové AR nástroje s pokročilejšími efekty

Meta nabídne tvůrcům rozšířené reality více nástrojů pro tvorbu v rámci aplikace Spark AR. Těšit se můžete na interaktivní zvukové nástroje, vylepšené mapování hloubky, prolínání efektů a další. První z nových nástrojů umožňuje pokročilejší integraci zvuku do efektů. To vám pomůže lépe zpracovat zvuk, snáze zkombinovat více audio zdrojů a vytvářet zábavné a bohatě vrstvené zvukové efekty.

Lafluence umožňuje ověřit předchozí spolupráce influencerů

Firmy si na platformě Lafluence mohou ověřit předchozí instagramové spolupráce libovolných influencerů. Lafluence, česká platforma na propojování firem a influencerů, nabízí firmám nově možnost ověřit si předchozí instagramové spolupráce libovolných influencerů. 

Instagram testuje nový proces, který by výrazně usnadnil monetizaci Reels.

Konkurence platforem pro krátké klipy se přiostřuje a Instagram chce tvůrcům nabídnout co nejlepší podmínky pro jejich tvorbu. Proto připravuje nový program, do kterého se mohou zaregistrovat. Na základě toho se v jejich klipech začnou objevovat overlay reklamy. To je skvělá zpráva pro tvůrce, kteří tím získají příjmy, stejně jako pro firmy, které budou moci v krátkých videích inzerovat.

Řetězec Asko po 31 letech upouští od tištěných letáků

Prodejce nábytku Asko – Nábytek se rozhodl po 31 letech ukončit tisk a distribuci letáků s akční nabídkou. Od začátku svého působení na českém trhu je vydával každých 14 dní, od loňska jednou měsíčně. Nyní bude akční nabídka zveřejněna pouze na internetu. 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp