Duben 2022 - novinky PPC a online marketingu

Novinky PPC a sociálních sítí
Které z dalších novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu by vám během dubna 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Reklamní investice za čtvrtletí meziročně vzrostly

Za první letošní čtvrtletí meziročně vzrostly reklamní investice do televize o 9 %, do tisku o 15 %, do rádia o 23 % a do venkovních nosičů dokonce o 35 %.

Jak díky affiliate marketingu začít vydělávat?

Affiliate marketing je druh výkonnostního marketingu, v němž partner, nazývaný také publisher, propaguje zboží nebo služby inzerenta (e-shopu nebo služby) a získává procento z prodeje. Obvykle se affiliate marketing považuje za klíčovou součást moderního digitálního marketingu. 

Meta přidává nové AR nástroje s pokročilejšími efekty

Meta nabídne tvůrcům rozšířené reality více nástrojů pro tvorbu v rámci aplikace Spark AR. Těšit se můžete na interaktivní zvukové nástroje, vylepšené mapování hloubky, prolínání efektů a další. První z nových nástrojů umožňuje pokročilejší integraci zvuku do efektů. To vám pomůže lépe zpracovat zvuk, snáze zkombinovat více audio zdrojů a vytvářet zábavné a bohatě vrstvené zvukové efekty.

Lafluence umožňuje ověřit předchozí spolupráce influencerů

Firmy si na platformě Lafluence mohou ověřit předchozí instagramové spolupráce libovolných influencerů. Lafluence, česká platforma na propojování firem a influencerů, nabízí firmám nově možnost ověřit si předchozí instagramové spolupráce libovolných influencerů. 

Instagram testuje nový proces, který by výrazně usnadnil monetizaci Reels.

Konkurence platforem pro krátké klipy se přiostřuje a Instagram chce tvůrcům nabídnout co nejlepší podmínky pro jejich tvorbu. Proto připravuje nový program, do kterého se mohou zaregistrovat. Na základě toho se v jejich klipech začnou objevovat overlay reklamy. To je skvělá zpráva pro tvůrce, kteří tím získají příjmy, stejně jako pro firmy, které budou moci v krátkých videích inzerovat.

Řetězec Asko po 31 letech upouští od tištěných letáků

Prodejce nábytku Asko – Nábytek se rozhodl po 31 letech ukončit tisk a distribuci letáků s akční nabídkou. Od začátku svého působení na českém trhu je vydával každých 14 dní, od loňska jednou měsíčně. Nyní bude akční nabídka zveřejněna pouze na internetu. 

Více článků z blogu

Napsali o nás na seznamzpravy.cz

Apple vrací Irsku miliardy na daních a Google čelí pokutě za monopolní praktiky. Rozhodnutí nejvyššího soudu EU signalizují konec nerušeného růstu technologických gigantů.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp