
Článek na MediaGuru se věnuje rostoucímu zájmu Čechů o Black Friday, který plánují využít dvě třetiny populace. Uvádí, že akce již dávno přesáhla původní jednodenní rámec a většina e-shopů ji prodlužuje až na několik týdnů. Trend ukazuje, že slevové akce nejsou jen o vánočních nákupech, ale také o výhodném pořízení zboží na celý rok. Tomáš Čupr, významná osobnost českého e-commerce trhu, v článku zdůrazňuje, že Black Friday hraje stále významnější roli v nákupním chování českých spotřebitelů. Upozorňuje, že zákazníci využívají této příležitosti nejen k nákupu vánočních dárků, ale také k pořizování běžných domácích potřeb a spotřebního zboží. Čupr rovněž reflektuje na růst popularity akce mezi spotřebiteli a fakt, že e-shopy nyní více prodlužují své nabídky, což zvyšuje jejich konkurenceschopnost a přizpůsobuje se poptávce.