Facebook marketing
Facebook se snaží poskytnout uživatelům lepší prostředí tím, že umožňuje větší kontrolu nad obsahem zobrazovaným v jejich zdrojích.

Facebook svým uživatelům představuje dva nové způsoby, jak si lépe přizpůsobit svůj zdroj. Nové funkce umožňují zobrazovat více nebo méně obsahu, který je vám navržen na základě AI platformy.

Ukažte ostatním uživatelům to, co se vám líbí. A naopak zobrazujte méně toho, co se vám nelíbí

První novinkou je možnost Zobrazit více nebo naopak Zobrazit méně u příspěvků od lidí a komunit, se kterými jste ve spojení a u příspěvků, které doporučuje Facebook.

Zobrazíte-li možnost „Zobrazit více“, zvýšíte dočasně hodnocení příspěvku, který se vám líbil. Pokud se rozhodnete pro možnost „Zobrazit méně“, snížíte hodnocení příspěvku. Tato skóre dělají AI chytřejší, citlivější a přizpůsobenou přímo vašim preferencím.

Tyto dvě funkce by měly být k dispozici co nejdříve. A pravidelně se budou zobrazovat u příspěvků ve vašem kanálu. A jak se k možnostem dostat? Klikněte na nabídku se třemi tečkami v pravém horním rohu příspěvku.

Přizpůsobte si příspěvky od rodiny, přátel a skupin podle svého

Facebook právě nyní testuje také nové způsoby, jak si uživatelé budou moci přizpůsobit příspěvky, které vidí od své rodiny, přátel, stránek, veřejných osob nebo Skupin, ve kterých jsou ve spojení.

Proč nás to zajímá?

Nikdo nechce sledovat příspěvky od lití, firem, skupin nebo Facebookových stránek, které ho nezajímají. I když jste členem některé skupiny, nemusíte být několikrát za den bombardováni příspěvky ostatních členů. Nenechte si znepříjemňovat svůj Facebook a nastavte si pouze ty příspěvky, které chcete dostávat.

Pokud máte na Facebooku firemní profil pro propagaci svých nabízených produktů nebo služeb, zajistěte, aby vaše skóre relevance zůstalo vysoké tím, že budete zveřejňovat pouze aktuální a relevantní obsah, který je užitečný pro vaše sledující.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

7 mocných výhod PPC reklamy

Objevte svět PPC reklamy - strategie s nízkým rizikem a vysokým ziskem pro B2B, B2C i neziskové organizace. Vyzkoušejte ji nyní a doplňte své marketingové úsilí.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp