Strategie nabídek Google Ads
Nebylo by ale skvělé, kdybychom mohli nastavit kampaně tak, optimalizace pro zvýšení počtu konverzí probíhaly automaticky bez nutnosti našeho zásahu? Právě proto Google začal nabízet novou strategii inteligentních nabídek.

Optimalizace nabídek je jednou z klíčových součástí každé PPC strategie. Při takové optimalizaci si často hrajeme s různými vzorci a měníme ceny tak, abychom se v aukčním systému objevili na předních pozicích, a zároveň získali co nejvíce konverzí. Nebylo by ale skvělé, kdybychom mohli nastavit kampaně tak, optimalizace pro zvýšení počtu konverzí probíhaly automaticky bez nutnosti našeho zásahu? Právě proto Google začal nabízet novou strategii inteligentních nabídek. 

Když přepnete na automatickou strategii nabídek, máte menší kontrolu nad účtem a nabízením, stejně jako méně údajů pro řešení problémů. Google v uplynulých týdnech představil strategii inteligentních nabídek pro maximalizaci konverzí. Nabídky pro každou aukci jsou nastavovány automaticky bez jakékoliv nutnosti ručního zásahu s tak, aby pro daný denní rozpočet bylo získáno maximum konverzí.

Strategie nabídek bez agregace dat

Tato strategie využívá kombinaci relevantních signálů a strojového učení pro optimalizaci konverzí pro každou jednotlivou aukci. Na rozdíl od manuálních nabídek není nová strategie inteligentních nabídek pro maximalizaci konverzí vázána na agregaci dat. Je nastavována pro každou jednotlivou aukci a přizpůsobuje nabídky kontextu vyhledávání uživatele.

Strategii nabídek na bázi aukce lze automaticky optimalizovat na vyšší míru přesnosti, což vede ke zvýšení objemu konverze a snížení CPA. Implementace této strategie je navíc velmi snadná. Stačí přejít do nastavení kampaní a aktualizovat svou současnou strategii na novou.

Nastavení automatických nabídek

Nevýhody automatických nabídek

Pokud přepnete své reklamní kampaně na strategii inteligentních nabídek pro maximalizaci konverzí, existuje zde však jedna nevýhoda. Když totiž přepnete na automatickou strategii nabídek, máte menší kontrolu nad účtem a nabídkami. Budete mít také k dispozici méně údajů, které jsou důležité pro řešení problémů.

Nebudete tedy moci data analyzovat tak, jak je to možné s manuální strategií. Takže pro ty z vás, kteří mají rádi úplnou kontrolu nad vašimi účty, tato strategie nemusí být pro vás vhodná.

I tak ale určitě doporučujeme otestovat, zda se zlepší váš objem konverzí.

autor: Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj: ppchero.com, google.com, searchengineland.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp