Google Ads
Google Nákupy budou nově uživatelsky přijatelnější. U zboží se bude zobrazovat doba zpracování objednávky, což může vést ke zlepšení konverzního poměru.

Google Nákupy budou nově zobrazovat dobu zpracování objednávky

Google přichází s novinkou v Merchant Center. Od 9. dubna 2024 bude možné nově zobrazit minimální a maximální dobu dodání zpracování i u neplacených produktů, tedy těch, které nejsou podpořeny PPC reklamou.

Doba zpracování u zboží hraje zásadní roli v rozhodovacím procesu zákazníků při nákupu. Pokud uvidí, kdy jim můžete zboží dodat, zvýší to důvěryhodnost vaší značky. V případě, kdy bude uvedená doba zpracování lepší než u vaší konkurence, může vám tato nová funkce závratně vylepšit konverzní poměr.

Zkontrolujte si proto zadanou dobu zpracování v produktových datech ve vašem internetovém obchodě. Proveďte to nejlépe do 9. dubna, aby se vaše data zobrazila potenciálním zákazníkům co nejdříve.

Potřebujete-li poradit s nastavením Google Nákupů, neváhejte obrátit se na naše zkušené odborníky, kteří vám s tímto nástrojem rádi pomohou.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp