Google usnadňuje nákup rezervací na YouTube
Služba Google Ads rozšířila samoobslužný nákupní systém o pět produktů a další se chystají. Nově usnadňuje nakupování reklam na YouTube.

Novinky na Google Ads

Služba Google Ads je ve svém samoobslužném nákupním systému nově vylepšena hned o pět produktů a další se chystají. 

Nově Google například usnadňuje nakupování reklam na YouTube. Funkce je nyní zavedena pro: 

  • YouTube Select Lineups: Rezervační produkty umožňující klientům cílit na 5 % nejoblíbenějších kanálů na YouTube tak, aby cílily na nejaktivnější publikum na daném trhu. 
  • Masthead s cenou za zobrazení: Videoreklama zobrazující se v horní části domovské stránky YouTube, kde se inzerentům účtují poplatky podle počtu zobrazení reklamy. 
  • YouTube TV Lineups: Televizní streamovací služba nabízející živé televizní kanály z více než 100 kabelových, vysílacích a regionálních sportovních sítí. 
  • Sestavy YouTube Select Shorts: Rezervační produkty umožňující klientům cílit na 5 % oblíbených videí YouTube Shorts (jde o vertikální video o délce do 60 sekund).
  • Standardní rezervace na YouTube (dříve známá jako okamžitá rezervace): Pomocí rezervace můžete získat cenovou nabídku a hned si rezervovat umístění na YouTube bez dalšího vyjednávání. 

Co jsou rezervační produkty?

Rezervační reklamy jsou umístění, která si zakoupíte předem. Platíte na základě počtu zobrazení reklamy. Pomocí rezervačních kampaní si můžete snadno zajistit zobrazení a pevnou sazbu. Reklamy s rezervacemi Google doporučuje pro: 

  • nabídku nového produktu či služby;
  • podporu povědomí o značce;
  • změnu značky produktu nebo služby. 

Co jsou rezervační formáty reklamy?

Pokud se rozhodnete pro nákup rezervačních reklam, můžete si vybrat z pěti různých formátů reklamy: 

  • Přeskočitelná reklama in-stream: Tento druh reklamy se zobrazí ve chvíli, když si někdo pustí video (reklama se zobrazí před videem) nebo během dlouhého obsahu. Po pěti sekundách lze tento druh reklamy přeskočit. Přeskočitelné reklamy in-stream nemají omezení délky. V praxi jsme ale zaznamenali, že krátká videa do 3 sekund mají lepší výkon. 
  • Nepřeskočitelná reklama in-stream: Tento formát reklamy nelze přeskočit. Zobrazuje se před videem, během něj i po něm. Nepřeskočitelné reklamy mají omezenou délku. Trvat mohou maximálně 15 nebo 30 sekund. Pokud chcete inzerovat delší dobu, vybrat si můžete v okamžité rezervaci Display and Video 360, kde mohou nepřeskočitelné reklamy trvat maximálně 60 sekund. 
  • Mikrospoty: Jsou nepřeskočitelné videoreklamy trvající maximálně 6 sekund.  
  • Reklama masthead: Je videoreklama, která se zobrazuje v horní části domovské stránky YouTube. Mastheady jsou dostupné na YouTube pro počítače, mobilní aplikace a aplikaci YouTube pro televizi.
  • Reklamy Shorts: Jsou přeskočitelné grafické reklamy či videoreklamy, které trvají 6 až 60 sekund. Zobrazují se mezi Shorts ve zdroji YouTube Shorts. Reklamy Shorts založené na rezervaci jsou dostupné prostřednictvím YouTube Select Shorts.

Jaké jsou výhody rezervačních reklam? 

Rezervační reklamy nabízejí obchodníkům velké výhody, včetně: 

  • Větší kontroly: Zobrazení můžete nakupovat za pevnou sazbu.
  • Vysoké viditelnosti: Pomocí mastheadu YouTube si můžete zaručit umístění své reklamy v horní části domovské stránky YouTube.
  • Prvotřídního inventáře: Můžete přistupovat k YouTube Select a cílit na nejlepší obsah na YouTube. 
  • Povědomí o značce: Můžete oslovit široké publikum.

Co říká Google? 

  • Nákup reklamy v Googlu Ads vám umožňuje nakupovat, plánovat a měřit napříč rezervačními a aukčními kampaněmi v rámci jednoho nákupu. 
  • Rezervace v Googlu Ads nabízí digitální inovace, jako jsou pokročilé segmenty publiku spolu s tradičnějšími nákupními funkcemi, jako jsou pevné CPM. 
  • Google je odhodlaný zpřístupnit více svých produktů pro přímou samoobslužnou implementaci. 

Proč nás to zajímá?

Vylepšený a zjednodušený samoobslužný systém na YouTube ušetří klientům čas i námahu při vytváření kampaní a jejich správě. Také inzerentům otevírá efektivnější a nové příležitosti pro oslovení cílového publika. 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

7 mocných výhod PPC reklamy

Objevte svět PPC reklamy - strategie s nízkým rizikem a vysokým ziskem pro B2B, B2C i neziskové organizace. Vyzkoušejte ji nyní a doplňte své marketingové úsilí.
Přečíst článek

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp