Jak na chytré obsahové kampaně v AdWords?

28.2.2018
0

Obrázek uživatele martina
Martina Rosenkrancová

Společnost Google umožňuje nastavení chytrých obsahových kampaní v AdWords, aby inzerenti mohli své kampaně v obsahové síti spravovat jednoduše a chytře. Díky těmto kampaním je možné rozšířit okruh zákazníků s minimálním úsilím.

Společnost Google umožňuje nastavení chytrých obsahových kampaní v AdWords, aby inzerenti mohli své kampaně v obsahové síti spravovat jednoduše a chytře. Díky těmto kampaním je možné rozšířit okruh zákazníků s minimálním úsilím.

Chytré obsahové kampaně jsou ideální pro inzerenty, kteří nevědí přesně, jak jednotlivé kampaně správně spravovat, nebo na takovou správu jednoduše nemají dostatek času. Ať už jsou vaše důvody k využití potenciálu chytrých obsahových kampaní jakékoliv, jisté je, že právě tímto způsobem získáte mnohem více možností oslovit vaše potenciální zákazníky a podpořit tak ještě více své podnikání.

Co jsou chytré obsahové kampaně?

Základem chytrých obsahových kampaní je vysoce automatizovaná forma grafických kampaní v Google AdWords, která se spoléhá na automatizaci a strojové učení včetně automatických cenových nabídek, automatického cílení a automatického vytváření reklam.

Automatické cenové nabídky

Chytré obsahové kampaně optimalizují cenové nabídky automaticky na základě cílové CPA. Podle pravděpodobnosti konverze se pak systém snaží získat maximální možnou hodnotu.

Automatické cílení

Cílení je automaticky optimalizováno tak, aby se reklamy více zobrazovaly v časech a místech, kde oslovují nejvíce zákazníků.

Automatické vytváření reklam

V rámci chytrých obsahových kampaní vám stačí stanovit základní prvky, jako jsou například nadpisy, loga a obrázky. Systém pak bude automaticky vytvářet responzivní reklamy tak, aby byly přizpůsobeny reklamnímu prostoru kdekoliv v obsahové síti.

Nasazení chytré obsahové kampaně

Chcete-li nastavit kampaň, která bude fungovat na základě automatizace a strojového učení, přejděte na kartu Kampaně a vytvořte novou kampaň v obsahové síti. Poté zvolte možnost Zvyšování počtu akcí. Dále zvolte cíl, který by kampaň měla splňovat. Po zakliknutí jednoho z cílů scrollujte níže a zadejte základní parametry, které má kampaň splňovat.

Nastavení na úrovni reklamních sestav

Chytré obsahové kampaně budou optimalizovány s ohledem na vaše cíle automaticky. Ve fázi prvotního nastavení je však nutné dbát na to, abyste správně určili vaše cílové publikum. Každá sestava by měla vést na unikátní stránku, která koresponduje s reklamním sdělením a vytvořenými kreativami.

Nastavení na úrovni reklam

Na úrovni reklamy bude nutné zadat nadpisy, popisky, nahrát logo a reklamní obrázky. Dále zde budete zadávat URL, na kterou jednotlivé reklamy povedou.

Máte již chytré kampaně nastavené? Pak už zbývá jen dát systému trochu času, aby mohl otestovat, kde a kdy vaše kampaně nejlépe fungují. Na základě informací, které systém získá, pak bude reklamní kampaně optimalizovat tak, aby měly co nejlepší výsledky.

Autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

Zdroj: google.com, ppchero.com,

 

 

Máte zájem o PPC reklamu? Vyplňte stručný formulář a my se vám do 24 hodin sami ozveme

Nezávazná konzultace

Nebo nám rovnou zavolejte 775 646 333