Jak porostou tržby e-shopů v roce 2025?

Jak porostou tržby e-shopů v roce 2025?
Podle Tomáše Čupra z PPC Profits bude klíčem k úspěchu e-shopů v roce 2025 personalizace, specializace a transparentnost. Jaké další trendy ovlivní e-commerce?

Na ecommercebridge.cz vyšel článek, který popisuje predikci že český e-commerce sektor v roce 2025 nadále poroste, i když pomalejším tempem než v předchozích letech. Podle predikcí Tomáše Čupra, ředitele PPC Profits, se tržby e-shopů zvýší o 5–8 %, zatímco specializované obchody mohou růst až o 15 %. Důvodem je rostoucí segmentace trhu, kdy si zákazníci stále více vybírají úzce zaměřené e-shopy s kvalitnější nabídkou a lepšími službami.

Pozitivním faktorem pro e-commerce je zvyšování reálných mezd, které podporuje ochotu českých domácností více utrácet. Současně však e-shopy čelí novým výzvám – musí se vypořádat s přísnějšími pravidly pro ochranu osobních údajů a rostoucím tlakem na transparentnost reklamních kampaní. To s sebou přinese i vyšší provozní náklady, které mohou vzrůst až o 5 %.

Podle Tomáše Čupra, ředitele marketingové agentury PPC Profits budou v roce 2025 klíčové zejména personalizace nákupního zážitku a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Uspějí ty e-shopy, které nabídnou autentickou komunikaci, kvalitní služby a efektivní věrnostní programy, namísto pouhého lákání na slevy. Dalším důležitým trendem je rostoucí poptávka po udržitelných produktech, kterou sleduje již více než polovina zákazníků.

Přestože kupní síla obyvatel stoupá, zájem o slevy zůstává vysoký, zejména v segmentech elektroniky, módy a sportovního vybavení. Vlivem těchto faktorů čeká český e-commerce rok plný změn, které budou formovat budoucnost nakupování nejen na domácím, ale i zahraničním trhu.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp