Jak psát reklamní texty, které opravdu fungují?

reklamní texty, které opravdu fungují
Nedílnou součástí PPC reklamy je také text. Jak psát reklamní texty tak, aby vám placené kampaně přinesly co nejvíce?

Nedílnou součástí PPC reklamy je také text. Jak psát reklamní texty tak, aby vám placené kampaně přinesly co nejvíce?

Cílem PPC reklamy je upoutat pozornost, jasně sdělit určitou informaci a přivést co nejrelevantnější uživatele na web. To vše v rámci krátkého reklamního textu. Jak napsat takový reklamní text, aby bylo dosaženo co nejlepších výsledků?

Pište texty pro vaše publikum

Než začnete psát, snažte se chápat téma vašeho podnikání z pohledu cílového publika. Jaké problémy zažívají? Co je trápí? Jak váš produkt nebo služba řeší jejich problémy? Na jaké otázky ohledně vašeho produktu hledají odpověď?

Pište texty pro publikum, nikoliv pro vás. Používejte více například slova vy, pro vás atd. namísto slov naše, nás apod. Oslovujte ve svých reklamách cílové publikum namísto vlastní chvály. Který text na vás působí lépe? „Proleťte se nad Alpami“ nebo „Létáme nad Alpami“?

Zmiňte výhody produktu či služby

V čem je váš produkt unikátní? Jaké výhody zákazníkům přináší? Zmiňte benefity vašich produktů či služeb v reklamním textu.

Odlište se od konkurence

Velmi vhodné je prozkoumat také reklamu konkurence a najít výhody, kterými se od konkurence odlišujete.

Zahrňte výzvu k akci

V reklamním textu byste také svým zákazníkům měli říct, co mají udělat. Použijte ideálně výzvu k akci s časovým omezením jako například kupte ještě dnes, získejte slevu do pondělí atd. Ujistěte se také, že výzva k akci je silná a jasná.

Klíčová slova

V textu reklamy, ideálně v nadpisu, doporučujeme také použít relevantní klíčová slova. V reklamním textu by se ideálně měla objevit fráze, kterou uživatelé vyhledávají.

Zaměřte se na nadpisy.

Právě nadpis je jednou z nejdůležitějších součástí reklamního textu. Mějte na paměti, že rozšíření reklam, zobrazená URL adresa atd. pouze doplňují nadpis.

Testujte a optimalizujte

I když si myslíte, že jste vytvořili reklamu se skvělým reklamním textem, nezapomeňte testovat a optimalizovat.

autor: Petr Hádek, Martina Rosenkrancová a kolektiv

zdroj: searchengineland.com, cpcstrategy.com, ppchero.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp