PPC reklama
Efektivní správa marketingového rozpočtu je klíčem k úspěchu. S vhodnými analytickými nástroji můžete lépe alokovat prostředky a dosáhnout vyšší návratnosti investic.

Přečtěte si našeho průvodce nejlepšími postupy a nástroji pro optimalizaci vaší strategie.

Pečlivě zkoumejte skutečnou hodnotu investic

Pro mnoho profesionálů v oblasti marketingu je obtížné dívat se na výkon PPC reklamy z širokého hlediska a identifikovat nejefektivnější strategie. Tento problém řeší mnoho firem, které využívají nástroje pro sledování výkonu a optimalizaci svých strategií. Tím mohou minimalizovat zbytečné výdaje a dosáhnout vyšší efektivity. 

Čtěte proto dál a zjistěte, jak lépe porozumět skutečné hodnotě investic a efektivněji řídit své marketingové kampaně.

Nevýhoda používání vícekanálové reklamy

Už jste možná někdy přemýšleli nad tím, že čím více digitálních marketingových kanálů budete používat, tak tím pravděpodobněji uspějete. Ne vždy ale tato přímá úměrnost platí. Naopak existuje riziko, že to můžete přehnat a z potenciálních zákazníků se stanou lidé, kterým začnete tzv. lézt na nervy.

Sledování a optimalizace pro maximální úspěch kampaně

K vyhodnocení toho, zda jste své digitální působení nepřehnali, vám poslouží chytré nástroje, jako je například Call Tracking od společnosti CallRail. Takovéto nástroje vám pomohou přiřadit každého z vašich potenciálních zákazníků ke konkrétnímu kanálu, který by pro něj měl být nejúčinnější. Díky tomu můžete snížit výdaje na neefektivní sociální platformy.

Odhalte marketingový kanál, který vyprodukuje nejvyšší návratnost investic

Nástroj Call Tracking vám pomůže dosáhnout vyšší návratnosti investic (ROI), jelikož vám pomůže odhalit hned několik důležitých informací.

  • Zjistit, které zdroje a klíčová slova přinášejí kvalitní potenciální zákazníky.

  • Identifikovat, které placené reklamní kampaně generují nejvíce telefonních hovorů.

  • Vylepšit služby pro zákazníky díky nahrávání hovorů, což pomáhá identifikovat příležitosti pro školení zaměstnanců.

  • Zrychlit prodej a zvýšit návratnost investic efektivněji.

Pro analýzu dat používejte i jiné zdroje než jen Google Analytics 4

Jestliže máte několik kamenných poboček a potřebujete sledovat návratnost investic do marketingu celé společnosti, pak vám Google Analytics 4 pomohou jen částečně. To samé platí také u telefonních hovorů. Jestliže je potřebuje sledovat, abyste lépe vyhodnocovali výsledky, pak je na čase diverzifikovat datové sady a postoupit od GA4 dál.

Omezená data GA4

Google Analytics 4 mají sice spoustu výhod, ale i zde platí, že každá mince má dvě strany. Mezi největší výzvy, se kterými se GA4 potýkají, patří:

  • komplexní migrace dat,

  • nové rozhraní pro přehledy,

  • menší počet atribučních modelů,

  • omezený sběr dat.

Kvůli nejen těmto omezením jsou Google Analytics 4 nedostatečným analytickým nástrojem, který vám nedokáže poskytnout úplný obrázek o interakcích a chování uživatelů.

Zlepšete interakci se zákazníky pomocí sledování hovorů

Sledování telefonních hovorů vám pomůže odhalit problémy, které mohou způsobit, že přicházíte o uzavření prodejů. Vyzkoušejte proto další analytické nástroje, jako je již zmiňovaný Call Tracking, a odhalte chybné kroky svých zaměstnanců při pokusu o uzavření telefonického prodeje.

Zlepšete výsledky kampaní pomocí analýzy dat hovorů vylepšené umělou inteligencí

Firmy, které přijímají velký počet telefonních hovorů v důsledku svých marketingových kampaní, totiž často čelí problémům s účinnou kvalifikací těchto potenciálních zákazníků.

Externí řešení tohoto problému může být finančně náročné a zvýší celkové náklady na získání nového zákazníka, což rozhodně není chtěné. Umělá inteligence (AI) představuje v dnešní době značné ulehčení práce. Své uplatnění najde právě i u analýzy telefonních hovorů. Vyzkoušejte například software Conversation Intelligence od CallRail a dosáhněte až 64% snížení nákladů na získání nového zákazníka.

Naučte se využívat AI pro sledování hovorů

Umělá inteligence od CallRail za vás udělá několik velmi důležitých a zároveň nejen časově nákladných aktivit.

  • Automaticky zaznamená a přepíše všechny telefonní hovory s přesností téměř na lidské úrovni. Díky tomu snadno definujete seznamy klíčových slov.

  • Rychle identifikuje klíčová slova a fráze v každém hovoru a vytvoří z nich automatizované statistiky a analýzy.

  • Sami si můžete stanovit pravidla pro automatickou klasifikaci hovorů podle specifických kritérií konverzace.

Automatizujte analýzu hovorů a dosáhněte vyšší přesnosti

Díky využívání umělé inteligence získáte přesnější hledání klíčových slov v hovorech, automaticky se vám označí a kvalifikují potenciální zákazníci, a provede analýza segmentu.

Kromě toho máte možnost automaticky filtrovat a třídit své telefonní hovory. Například pokud trvá hovor s prvním volajícím déle než 60 sekund, pravděpodobně jde o kvalifikovaného potenciálního zákazníka, který může být automaticky zařazen do příslušné kategorie.

Automatizace analýzy hovorů vám pomůže eliminovat náklady na pracovníky, kteří by museli každý hovor manuálně poslouchat a následně z něj vytvářet analýzy. Umělá inteligence od CallRail odbourává jazykové bariéry, což vám umožňuje obsloužit více zákazníků z různých oblastí.

Konsolidujte marketingová data a zefektivněte procesy

Vyzkoušejte integraci od CallRail a sledujte veškerá svá marketingová data na jednom místě. Tímto způsobem budete mít přehledné a snadno dostupné informace o všech vašich marketingových aktivitách. Díky této integraci můžete lépe identifikovat účinné strategie a eliminovat neefektivní výdaje na reklamu, čímž maximalizujete návratnost investic (ROI).

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Gabriela Soukupová

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp