Novinky z PPC a online marketingu leden 2022
Které z novinek ve světě PPC reklamy a online marketingu byste si během ledna 2022 neměli nechat v žádném případě uniknout?

Nový zákon o elektronických komunikacích omezí cookies

Od 1 ledna 2022 platí nové podmínky pro cookies, které budou mít na online marketing velký dopad. Budete totiž potřebovat explicitní souhlas uživatelů s jejich použitím. To může způsobit mnoho problémů včetně poklesu vašich tržeb. Jste na tuto změnu připraveni?

Vyhněte se s častým SEO chybám

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je neustálý, průběžně se vyvíjející proces. Mění se podmínky na trhu, vaši konkurenti a samozřejmě i algoritmy vyhledávačů, které jsou stále chytřejší a dokážou mnohem lépe odhalit, pokud se někdo snaží ve vyhledávání získat pozice, které si nezaslouží. Jakým SEO chybám byste se měli vyhnout?

Jak zrychlit e-shop na PrestaShopu

Výkon vašeho obchodu závisí na řadě faktorů, z nichž některé můžete ovlivnit lépe než jiné. Rychlost ovlivňuje například optimalizace eshopu, počet prodávaných produktů, rychlost hostingu, zda jste na sdíleném nebo vlastním serveru a na mnoha dalších proměnných. Jak nejlépe zrychlit váš e-shop na PrestaShopu?

Pop-up prodejen přibývá

Značky rády využívají formát pop-up prodejen pro otestování dané lokality. Jejich obliba dále poroste. Pop-up prodejny si u značek na českém trhu získávají čím dál větší popularitu. Umožňují jim totiž otevřít si obchod na kratší dobu a bez větších vstupních investic do vybavení.

Česká Marketingová Společnost vyhlašuje 15. ročník soutěže Marketér roku

 ČMS letos vyhlašuje již patnáctý ročník populární soutěže o Marketéra roku. Termín podání přihlášek je do 15. dubna 2022, vyhlášení Marketéra roku proběhne 19. května 2022. Cílem soutěže Marketér roku je přispívat k rozvoji marketingu pomocí popularizace osobností, které díky marketingu dosáhly v minulém roce významných úspěchů. 

V marketingu můžete využít informací ze sčítání lidu

Český statistický úřad zveřejnil ve čtvrtek 13.1.2022 první základní výsledky z loňského sčítání lidu. Díky nim můžete zjistit, jaká je aktuální velikost cílových skupin, které se obvykle využívají v marketingové komunikaci.

Zvýšení výkonu PPC reklam u Seznamu

U kombinovaných reklam v obsahové síti Skliku můžete nyní využívat barvy a stylovat tak své reklamy v souladu s vaší firemní identitou. Sklik dokáže reklamám přiřazovat barvy i automaticky. Tato úprava může znamenat velké zvýšení výkonu reklam Sklik v obsahové síti.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp