sociální sítě
Které z novinek ve světě PPC a online marketingu by vám během listopadu 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Obchod a marketing můžou B2B přinést desítky milionů navíc

Jak ukazuje průzkum společnosti B-inside, marketing a obchod skutečně dobře spolupracují jen v necelé třetině B2B firem na trhu. Jejich vzájemná spolupráce ale může B2B přinést peníze navíc. Spolupráce marketingu a obchodu přispívá k dobrým prodejním výsledkům. Firmám, v nichž marketing a obchod dobře spolupracují, se daří v průměru o 11 procent lépe než těm, kde si každý tým jede po své linii. Není to málo - při obratu 500 milionů korun jde o částku 55 mil. korun.

Naplánujte si spouštění a pozastavování reklam

Potřebovali jste někdy spustit sadu reklam k určitému datu, nebo ji naopak vypnout? Neobešlo se to bez ruční úpravy v rozhraní. Případně jste museli dát reklamy do nové kampaně a té potom nastavit datum spuštění. Ne vždy se ale hodí spouštět úplně novou kampaň. V Seznamu proto vytvořili časové plánování i na úrovni reklam, které vám usnadní práci. U každé jednotlivé reklamy můžete nastavit datum spuštění i pozastavení. Hodí se to hlavně při spuštění akčních nabídek nebo reklam, jako jsou vánoční texty, Black Friday, povánoční a jiné výprodeje.

Inflace mění spotřebitelské chování. Co to znamená pro značky?

Značky čekají nové výzvy, které souvisí s nepříznivým sociálně ekonomickým vývojem. Vývoj na spotřebitelských trzích nyní nejvíce charakterizuje jeden pojem: změna. Značky čekají nové výzvy, které souvisí s nepříznivým socioekonomickým vývojem. Inflace a zvyšování cen energií se přelévají do zdražování výrobků a jak ukázal nedávný výzkum, lidé začínají šetřit. Nejvýraznější omezení nákupů se již nyní projevuje v kategoriích jako je gastronomie, móda nebo kultura.

Jak maximalizovat dosah obsahu na Facebooku?

Meta zveřejnila nové tipy, jak můžete zvýšit dosah svých příspěvků na Facebooku a získat více potenciálních fanoušků prostřednictvím feedu. Přestože jsou rady zaměřeny na tvůrce, dají se považovat za univerzální, a může se tak inspirovat každý. Slabý dosah trápí asi většinu obchodníků, kteří se pomocí sociálních sítí snaž oslovit nové zákazníky. Meta vám poradí, jak váš dosah zvýšit.

Dobrý copywriter musí mít přesah, klíčová je jednoduchost

Akce Marketing Meeting poskytla účastníkům tipy, jak by měl dobrý copywriter psát nebo čemu se vyhnout. Řečníci při online konferenci na téma „Jak se stát úspěšným copywriterem“, kterou v rámci setkání Marketing Meeting pořádala společnost Internet Info, účastníkům ukázali, jak správně psát, aby jejich texty byly poutavé a zároveň také čemu se při psaní vyhnout. Na konkrétních příkladech vysvětlili, na co by se měl dobrý copywriter zaměřit.  

Vizuální průvodce pro tvorbu Instagram Reels

Videa Reels jsou nejrychleji rostoucím formátem obsahu na Instagramu. Proto by určitě stálo za zvážení, zda je zařadit i do vaší marketingové strategie. Že nevíte, co by taková videa měla obnášet a jak je vytvořit? Nechte si poradit v nové příručce. Nový průvodce od magazínu Social Media Today uvádí specifikace videí, nástroje a základní funkce Reels. V této infografice najdete všechno, co k jejich tvorbě potřebujete.

Češi využívají průměrně přes třináct věrnostních programů

Obliba věrnostních programů v České republice roste. Průměrný dospělý Čech či Češka v současnosti využívají již více než 13 různých věrnostních programů. Mezi nejvyužívanější patří ty od potravinářských řetězců, drogerií a lékáren. Zřetelný je i postupný příklon k mobilním aplikacím. Vyplývá to z výzkumu „Věrnostní programy a zákaznické portály 2022“, který v listopadu na vzorku tisíce respondentů uskutečnila výzkumná agentura Incomind. U věrnostních programů jsou aktivnější ženy, které jich mají v průměru 14,3, zatímco muži jen 11,8. Až 12 % z nás využívá dokonce více než 20 programů. 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp