Linkedin
Díky těmto pěti novým nástrojům získáte více sledujících na LinkedIn. Jak z nich dostat maximum?

LinkedIn nedávno oznámil spuštění nových nástrojů a funkcí, které by měly přispět k tomu, aby byli tvůrci lépe viditelní, objevitelní a sledovatelní. Pokud chcete své podnikání propagovat na sociální síti LinkedIn, neměly by vás tyto novinky minout. Pro přístup k těmto funkcím musíte mít zapnutý režim tvůrce a veřejný profil. Jaké novinky pro nás LinkedIn připravil?

Sledování z kanálu

Kdykoli někdo uvidí váš obsah ve svém kanálu a nejste zatím spojení, LinkedIn mu nyní nabídne možnost sledovat vás, aniž by opustil kanál. Kromě zobrazení tlačítka Sledovat vyzve LinkedIn uživatele, aby sledovali tvůrce, mohli vidět více jejich příspěvků a získali informace o tom, o čem mluví.

Sledování z vyhledávání

Pokud jste do svého profilu tvůrce nepřidali žádné relevantní hashtagy, nezapomeňte tak učinit. To proto, že nyní, kdykoli budou uživatelé sítě LinkedIn hledat nějakou společnost nebo téma, budou moci vidět lidi, kteří o těchto tématech pravidelně mluví. A ujistěte se, že píšete o relevantních tématech, která jsou pro vás důležitá.

Klíčová statistika vyhledávání: 18 % všech sledování na síti LinkedIn probíhá prostřednictvím vyhledávání.

Získávejte nové sledující z jiných platforem

LinkedIn nyní umožňuje tvůrcům vygenerovat odkaz, který můžete sdílet nebo vložit na jiné webové stránky nebo do e-mailů. Každý, kdo na tento odkaz klikne, vás pak bude moci sledovat na LinkedIn.

Získávání sledujících z žádostí o připojení

Kdykoli vám někdo pošle žádost o připojení na LinkedIn, tato osoba se automaticky stane jedním z vašich sledujících a začne ve svém kanálu sledovat aktualizace vašich příspěvků.

Přidejte odkaz na svůj profil

V dubnu LinkedIn oznámil, že všichni tvůrci budou moci do úvodní části svého profilu přidat odkaz. Zobrazí se pod vaším uživatelským jménem a popisem a nad počtem vašich sledujících a připojení. Nyní se tato funkce plně rozšířila. Nyní sem tedy můžete přidat odkaz na své webové stránky, internetový obchod, událost nebo cokoli jiného.

Proč nás to zajímá

Pokud je vaším cílem přidat sledující a zviditelnit se na síti LinkedIn, pak by vám tyto nové nástroje a funkce mohly pomoci. LinkedIn navíc poskytuje tvůrcům přístup ke zvukovým událostem. Služba Audio Events, která byla spuštěna v loni lednu v beta verzi, je již dostupná všem tvůrcům, kteří splňují "zásady komunity LinkedIn jako důvěryhodného, bezpečného a profesionálního poskytovatele obsahu".

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp