marketingové novinky
Které z novinek v online marketingu byste v říjnu neměli minout?

Marketingové novinky na Facebooku

  • Facebook zavádí videa Reels i ve své aplikaci. Zatím jste tento typ videí mohli najít pouze v Instagramu, ale nyní se s nimi setkáte i na Facebooku. V souvislosti s krátkými videi Reels spouští tato  sociální síť ještě novinky pro skupiny či bonusový program pro tvůrce.
  • Facebook testuje nové kontextové prvky v reklamě. V současnosti tato nevětší sociální síť zkouší další způsoby, jak přidat více kontextu do placené propagace firem na sociální síti. Tentokrát se zaměřuje na doplňkové informace pod obrázkem reklamy, které se zobrazí při horizontálním posunování stránky.
  • Facebook rozšiřuje přístup k Live Audio Rooms a zavádí nové zvukové možnosti. Facebook oznámil rozšíření přístupu ke svým zvukovým nástrojům a funkcionalitám. Live Audio Rooms budou nově k dispozici všem lidem po celém světě, kteří mají ověřený účet. Nový vyhrazený prostor v záložce Watch vám zase pomůže připojit se ke všem možnostem zvuku, které Facebook nabízí.

Jaké marketingové novinky připravil Instagram

  • Instagram spouští WhatsApp Message Ads. Instagram zavádí nový typ PPC reklamy, která usnadní propojení mezi ním a komunikační aplikací WhatsApp. WhatsApp Message Ads, které se zobrazují ve zprávách na tomto komunikátoru, jsou již dostupné všem firemním účtům.
  • Instagram umožní naplánovat live vysílání. Live Streamy jsou stále populárnější. Instagram nyní přidává novou možnost naplánovat v aplikaci živé vysílání Instagram Live. Své Live Streamy si budete moci naplánovat až na 90 dní dopředu. V den vysílání pak uživatelé obdrží připomínku, že se jejich přenos blíží. Druhou novinkou je pak trénink naživo.
  • Instagram přináší i další vylepšení svých služeb. Nyní budou moci všichni uživatelé Instagramu nahrávat fotky a videa přímo z desktopu. Možnost zveřejňování obrázků a videí z desktopové verze Instagramu poskytne správcům centralizovanější způsob, jak spravovat business profily na této oblíbené sociální síti. Novinka bude dostupná od 21. října.

Co se děje na TikToku?

  • Sociální síť TikTok globálně překonala miliardu uživatelů. Tato původně čínská sociální síť, nabízející  video, hudbu, tanec a nové neokoukané tvůrce, neustále roste zejména mezi mladšími ročníky. Nyní TikTok oznámil, že globálně překročil jednu miliardu aktivních uživatelů. Znamená to, že alespoň jednou měsíčně ji zapne přibližně sedmina světové populace. V Česku ji používá už 1,5 milionu lidí.

Co nás čeká v PPC reklamě

  • Optimalizační tipy v Skliku.  Vánoční sezóna je v plném proudu a stejně jako minulý rok nabízí Sklik souhrn tipů, které můžete využít ve vašich účtech a zlepšit s jejich pomocí výkonnost vaší PPC reklamy.

Další marketingové novinky

  • Od 1. ledna 2022 se dramaticky změní pravidla pro cookies. Spolu s nimi se musíme připravit i na změnu v praxi Úřadu pro ochranu osobních údajů. Jak to tak vypadá, majitelé webů si budou muset na web dát nové lišty.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp