Klíčová slova a inzeráty
V Partnerském programu Sklik jsou nyní možné reklamy s přidaným náhledem stránky inzerenta.

Novinky v Skliku pro rok 2012

Inzerce s náhledem stránky v Skliku

Ilustrační náhledy webů jistě znáte z přirozených výsledků vyhledávání na Seznam.cz. Vlevo vedle každého výsledku bývá zmenšený obrázek s náhledem webu, na který je odkazováno. Podobné náhledy se nyní mohou objevit i v partnerské reklamní síti Skliku. Od 20.7.2010 se s těmito screenshoty setkáváme i v top pozicích prémiových inzerátů Sklik ve výsledcích fulltextového vyhledávání. Nově však budou tyto náhledy i v obsahové síti webů, zapojených do reklamní sítě Sklik. Obrázkový náhled se tak ukáže na partnerských stránkách sítě Sklik, které budou pro tento reklamní formát poskytovat prostor pomocí patřičných reklamních kódů. Tato transparentní novinka zřejmě do značné míry zahýbe výsledky PPC kampaní – předpokládá se tak znatelný nárust míry prokliku, ale i změna cen za proklik.

Grafická reklama tak může mnohem efektivněji zaujmout potenciální zákazníky, což se na straně jedné projeví pozitivně na provizích poskytovatelů reklamního prostoru pro Sklik a na straně druhé na výkonu Vašich PPC kampaní. Nové šablony pro inzerci partnerů Skliku jsou definovány v rozměrech: 336 x 280, 400 x 280, 468 x 282, 728 x 100 a 950 x 100 pixelů. Vedle klasické horizontální a vertikální textové reklamy, grafické reklamy Sklik, kterou jsme už v blogu popisovali, tak vzniká zcela nový formát reklamy s náhledem stránky.

Klíčová slova a inzeráty v samostatných záložkách

Mimo náhledy webu v inzerci Skliku je potřeba také zmínit zcela nové rozdělení klíčových slov a inzerátů ve správcovském rozhraní Skliku. Tím se česká PPC síť snaží nenápadně přibližovat svou dokonalostí na míle vzdálenému Google AdWords. Klíčová slova i inzeráty mají své vlastní záložky a lze je tak konečně spravovat nezávisle na sobě, což významně zvýší efektivitu prací PPC specialistů. My v PPC Profits tuto změnu vítáme.

Nová Seznam Peněženka

Neméně důležitou změnou k lepšímu je integrace Seznam Peněženky přímo do rozhraní Skliku, což také významně usnadní a urychlí práci s kreditem PPC kampaní a správou financí. Peněženka je nově dostupná pod rozhraním Skliku. Integrace reflektuje obecně změny v Peněžence jako takové. Tu Seznam.cz kompletně přepracoval a z hlavních změn lze jmenovat především tyto:

  • Sazby kreditu jsou počítány nově bez DPH, což přibližuje vše seznamáckému ceníku, ve kterém jsou ceny také bez daně.
  • Systém sdílené peněženky pro více seznamáckých služeb byl ukončen. Každá služba má odteď svoji vlastní peněženku. To znamená lepší přehled o dobíjení kreditu do Skliku. K jednotlivým Peněženkám se váží účetní doklady, které tak značně zjednoduší účetnictví.
  • Zlepšen byl i vzhled Peněženky a uživatelský komfort.

Současné Peněženky si již nedobijete, jejich kredit bude pouze vyčerpán přednostně před těmi novými. Jakmile bude kredit ve staré Peněžence vyčerpán, přestane se zobrazovat a vše bude potřeba dobíjet výhradně přes Peněženku pro Sklik či jiné služby Seznam.cz.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp