Sklik

4.1.2019 Číst dál
V jednotě je síla. Využijte synergie PPC reklam na různých platformách a uvolněte jejich potenciál naplno. Reklamní kanály, které se vzájemně...
11.2.2016 Číst dál
Dynamický remarketing umožňuje návštěvníkům vašeho webu zobrazit reklamu na produkty, na které se předtím dívali.
4.2.2016 Číst dál
Google AdWords během minulého roku představil spoustu novinek týkajících se cílení na zákazníky. Jistě jste zaregistrovali, že Google nabídl možnost...
17.12.2015 Číst dál
Svět PPC byl letos skutečně velice rušný. Velcí hráči jako je Facebook a Google představili spoustu nových možností propagace a budoucnost PPC byla...
22.10.2015 Číst dál
PPC reklama obnáší spoustu práce. Nejen výběr klíčových slov, stanovení rozpočtu a vyhodnocování výsledků kampaní jsou důležité. Neméně důležitá je i...
8.10.2015 Číst dál
Marketing pro lokální podniky se zdá být stále náročnější záležitostí. Pokud chceme na lokálním trhu uspět, bez webových stránek se neobejdeme. Bez...
9.9.2015 Číst dál
Jednoho dne už možná klíčová slova nebudeme pro reklamu potřebovat. Nyní jsou ale stále stěžejní částí každé marketingové strategie a měli bychom být...
28.8.2015 Číst dál
Pro úspěšnou propagaci na internetu je nutné, aby vstupní stránka byla relevantní, přehledná, stručná a podpořila činnost zákazníka.
20.8.2015 Číst dál
Influenceři svým přístupem ovlivňují publikum snad v každém odvětví, digitální svět nevyjímaje
19.6.2015 Číst dál
Jak dosáhnout ještě lepších výsledků u Vašich PPC kampaní?

Stránky