e-shop
Pinterest neustále rozšiřuje své nákupní funkce pro maloobchodníky a vylepšuje zážitek z nakupování pro uživatele. Seznamte se s aktuálními novinkami!

Používáte WooCommerce? Pokud ano, existuje další způsob, jak představit své produkty uživatelům na Pinterestu.

Nové rozšíření Pinterest for WooCommerce promění všechny vaše produkty na odznaky produktů, které lze nakupovat, bez ohledu na to, jaké typy produktů prodáváte. Také automaticky aktualizuje podrobnosti o produktu, jako je například dostupnost nebo cena.

Nainstalováním tohoto rozšíření se váš produktový katalog zobrazí ve zdroji uživatelů Pinterestu, při procházení nebo vyhledávání produktů. „Obchodníci získají údaje o výkonu všech interakcích s vašimi produkty, takže můžete jednoduše sledovat ty nejprodávanější produkty nebo nejvíce uložené produkty,“ oznámil Pinterest v příspěvku na blogu. Tohle všechno je sledované prostřednictvím značky Pinterest, která se vám automaticky nastaví.

Jak připojit váš obchod WooCommerce k Pinterestu? 

  • Stáhněte si, nainstalujte a aktivujte plugin ve svém obchodě WooCommerce.
  • Jděte na Marketing – Pinterest – Začínáme.
  • Postupujte dle pokynů, připojte firemní účet na Pinterestu.
  • Synchronizujte produkty s Pinterestem.
  • Přidejte na e-shop web tlačítko Uložit na Pinterest.

Jaká je dostupnost

Pinterest uvedl, že kromě USA je rozšíření nyní dostupné v těchto zemích: Austrálie, Rakousko, Belgie, Brazílie, Kanada, Kypr, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Lucembursko, Malta, Mexiko, Nizozemsko, Nový Zéland, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rumunsko, Slovensko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Spojené království. 

Proč je to zajímavé

Prozkoumejte každou příležitost, kterou máte k nalezení nových zákazníků, zvýšení příjmu a zviditelnění se. Platforma WooCommerce má více než 5 milionů aktivních instalací. Používají ji značky, firmy i agentury pro elektronický obchod.  Pinterest se vyznačuje tím, že zde lidé objevují a nakupují produkty. A tak neustále pokračuje v přidávání nových obchodních funkcí a integrací, aby stále lákal maloobchodníky. Podobnou integraci představil Pinterest už v roce 2020. Tehdy šlo o Shopify.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp