Máte nové webové stránky a nemůžete si dovolit čekat na přirozený nárůst návštěvnosti, který může zabrat více než půl roku? Plánujete propagační akci, výprodej na svém eshopu nebo prodáváte sezónní zboží a sezóna se nezadržitelně blíží? Ve všech těchto případech a mnoha dalších jistě potřebujete na své stránky pokud možno co nejrychleji nalákat nové návštěvníky. Pokud se nacházíte v takovéto situaci, není čas čekat, až se projeví dopady SEO. Je zapotřebí jednat rychle a operativně a přesně k tomuto účelu je více než vhodná tzv. PPC reklama. Tato záhadná zkratka neznamená nic jiného než anglické Pay-per-click, čili plaťte za proklik. V případě PPC reklama tedy již podle názvu platíte pouze za návštěvníka, který na vaše stránky přišel díky dané reklamě (prokliknul se přes ni). Všeobecně známým způsobem, jak uveřejňovat reklamu v libovolných médiích je paušální platba za určitou dobu, počet výtisků, množství www stránek, kde se reklama zobrazuje a podobně. Internet však nabízí možnost propagace s mnohem větší rozvahou. Jednoduše řečeno plaťte za opravdu efektivní reklamu, která funguje. Při využití PPC reklamy platíte pouze za návštěvníky, kteří vaše stránky opravdu navštíví. To umožňuje značně efektivnější využití rozpočtu na propagaci. Jednotlivé reklamy mají odlišně stanovenou cenu prokliku dle konkurenčnosti klíčových slov, na která se mají zobrazovat. Můžete tedy najít optimální cestu mezi nízkou cenou a skutečně vyhledávanými slovy pro své PPC reklamy. V současnosti nejznámější a nejlépe pokryté služby v ČR patří Sklik, eTarget a Google AdWords. Nově pak také Facebook s reklamou na své sociální síti. Pro správné nastavení PPC reklamy je vhodné kontaktovat zkušené administrátory reklamních kampaní. Pomohou vám vyhnout se zbytečným nákladům na prvotní testování optimálních nastavení.
PPC reklama pro začátečníky I
Že nevíte, co znamená zkratka PPC a nikdy jste neslyšeli o PPC reklamě? Nevadí, ukažme si několik příkladů a vysvětleme si, k čemu je PPC vhodným nástrojem.
Více článků z blogu
Tržby z povánočních výprodejů rostou
Vlastimil Malík
| 17. 1. 2025
České domácnosti plánují v povánočních výprodejích na internetu utratit o 10 až 15 % více než loni, přičemž největší zájem je o elektroniku, módu a sportovní vybavení.
Přečíst článek
Udělejte Googlu radost optimalizací obrázků ve WordPressu
Vlastimil Malík
| 16. 1. 2025
Zjistěte, jak může optimalizace obrázků zlepšit SEO, zkrátit dobu načítání a zvýšit uživatelský komfort pomocí praktických tipů a nástrojů WordPressu.
Přečíst článek
Současné trendy v povánočních výprodejích
Vlastimil Malík
| 14. 1. 2025
Jak povánoční slevy a rostoucí počet e-shopů ovlivňují české obchodníky? Přečtěte si analýzu aktuálních trendů, které mění maloobchod a spotřebitelské chování.
Přečíst článek