PPC novinky
Které z novinek ve světě PPC a online marketingu by vám během října 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Meta chystá nové reklamy v Reels

Meta považuje Reels za „budoucnost videa“ na svých platformách. Reels sleduje stále více lidí a také přibývá těch, kteří krátké videoklipy tvoří. Meta chce těmto tvůrcům nabídnout větší podíl na příjmech, aby si je udržela a zároveň je motivovala. V souvislosti s tím představila nové možnosti reklamy ve Facebook Reels, které k tomuto cíli povedou.

Čas plánovat Vánoce: Co doporučuje Instagram?

Přichází čas na plánování kampaní pro vánoční nákupní sezónu. Meta proto přichází s tipy pro reklamy a marketing na Facebooku a Instagramu, kde každoročně hledá inspiraci velké množství uživatelů. A začneme s doporučením pro Instagram. Instagram připravil novou sérii návodů, jak můžete využívat různé funkcionality a nástroje aplikace, abyste z vašich vánočních kampaní získali maximum. Praktické návody vám poradí, jak můžete dosáhnout stanovených obchodních cílů.

Růžový slon dokončil po dvou letech svůj rebranding

Online prodejce erotických pomůcek Růžový slon po dvou letech dokončil rebranding. Jeho hlavním důvodem je větší sjednocení značky, aby byla akceptovatelná pro širší publikum i kvůli jednodušší expanzi do zahraničí.  Rebranding zahrnuje úpravy vizuální identity včetně loga i tvorbu nového symbolu, jenž bude společnost využívat v různých podobách.

Nové kategorie a parametry na Zboží.cz od října 2022

Seznam přináší přehled nových kategorií, nově založených či upravených parametrů a dalších změn, ke kterým došlo v září tohoto roku. Zjistěte co je na Seznamu nového a jak to co nejlépe využít pro optimalizaci vašeho SEO a PPC.

Instagram testuje nové možnosti reklamy

Instagram testuje nové možnosti reklamy. Činí tak s blížící se předvánoční sezónou, aby pomohl inzerentům maximalizovat příležitosti. Těšit se tak můžete na nové placementy, nový typ reklam nebo AR reklamy ve feedu a Stories. 

Recenze jsou při nakupování důležité. Jak je využít pro vaše podnikání?

Ať se firmy snaží své produkty vychválit sebevíc, recenze přímo od zákazníků hrají při rozhodování o nákupu velmi důležitou roli. NA Seznam.cz si můžete přečíst podrobné shrnutí, co se v Seznamu na tomto poli za uplynulý rok změnilo a jak vám jeho služby můžou pomoci získat více konverzí.

Zalando snížilo díky technologii množství vratek o 10 %

E-shopu Zalando se díky technologii podařilo redukovat objem vratek o 10 %. Nabízí i služby personalizovaného stylisty. Módní e-shop Zalando dokázal snížil množství vratek souvisejících s objednáním nevhodné velikosti o 10 %, a to díky kombinaci technologie  a lidských znalostí. Zalando na českém trhu nabízí přes 1,6 milionů variant možností výběru od více než 6000 značek. Pro orientaci v rozsáhlém sortimentu nasazuje e-shop řadu technologií. 

Zákaznická zkušenost i kvalitní retail jsou v e-commerce klíčové

Pozitivní zkušenost s nákupem hraje důležitou roli při rozhodování zákazníka. Bezproblémový průběh nákupu či snadné vrácení zboží jsou klíčovými faktory. Pro e-commerce je významný také retail, který online prodej doplňuje. O nejnovějších trendech v e-commerce se mluvilo v tomto týdnu na konferenci Retail in Detail - Digitech, kterou pořádala společnost Blue Events. 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp