ppc novinky
Které z novinek ve světě SEO a online marketingu by vám během srpna 2022 neměly v žádném případě uniknout?

Instagram přidává nové možnosti in-stream plateb

Meta chce podpořit své ambice v oblasti e-commerce. Proto spouští platby mezi uživateli a podniky v rámci chatu na Instagramu, což představuje další způsob, jak usnadnit transakce v jejích aplikacích. Nový proces potěší především malé firmy. Umožní jim totiž požádat o platbu v rámci vlákna zprávy, přičemž uživatelé mohou převést peníze přímo na místě, čímž se zjednoduší nakupování. Pokud tak zákazník bude mít zájem o některý z produktů, které nabízíte, stačí, aby vám poslal zprávu o tom, co by po vás chtěl.

Seznam.cz spouští velkou kampaň na „Přihlášení přes Seznam”

Seznam.cz spouští kampaň na podporu „Přihlášení přes Seznam”. Jejím cílem je rozšířit povědomí o výhodách přihlášení, které Seznam nabízí nejen na svých službách, ale i na externích webech. Hlavní heslo kampaně, jejíž kreativa vychází z osvědčeného spotu z roku 2003, je „Jedno heslo. Celý internet”. Koncept vychází z osvědčené reklamy, kterou si jistě pamatujete.

Meta zavádí dokonalejší chatboty

Meta vydala BlenderBot 3, pokročilou datovou sadu chatbotů, která dokáže přirozeněji komunikovat s lidmi a zároveň využívá více podnětů a výzev, aby uživatele navedla na konkrétní cestu dotazu. Chatboti jsou hojně využíváni v různých kontextech a mnoho firem je implementuje do aplikací, aby zefektivnily proces navazování kontaktů se zákazníky. BlenderBot 3 je schopen prohledávat internet a chatovat prakticky o jakémkoliv tématu. Je navržený tak, aby se naučil zlepšovat své dovednosti a bezpečnost prostřednictvím konverzací a zpětné vazby od lidí.

Meta spouští nové vzdělávací centrum pro inzerenty

Meta spustila novou platformu pro vzdělávání v oblasti reklamy. Ta má firmám pomoci co nejlépe využít jejich propagačních akcí na Facebooku a Instagramu. Nové Centrum úspěšné inzerce obsahuje specializované sekce, které se věnují různým nástrojům a možnostem inzerce, jež Meta nabízí. Najdete tu také řadu tipů a odkazů na další literaturu a zdroje, které vám pomohou zlepšit výkon vašich reklam.

Sauto umí nově zrcadlit inzerci na Sbazar

Seznam.cz spustil na Sauto.cz doplňující funkci v podobě zrcadlení nabídek na Sbazar.cz. Pokud tedy využíváte k prezentaci svých inzerátů na Sauto předplacené databáze, nově si můžete objednat i rozšiřující funkci Zrcadlení. Ta automaticky přenese inzeráty z profilu Sauto na Sbazar. Automatické zrcadlení je možné využívat v případě, že máte předplacenou databázi Sauto 10, Sauto 100, Sauto 200 nebo Sauto 300 s dobou platnosti jednoho roku. Objednat si můžete také Zrcadlení pro pobočkové databáze.

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp