TikTok představuje další způsoby propagace

Influencer
Vytváříte obsah, který ukládáte na TikTok? Podívejte se, jak snadno přeměníte svá stávající videa TikTok na reklamy pomocí několika jednoduchých kliknutí.

Seznamte se s novými funkcemi cílení na TikToku 

TikTok zavedl několik nových funkcí pro vylepšení a cílení pomocí Promote, které uživatelům umožní přeměnit prakticky jakékoliv video TikTok na reklamu. Stačí k tomu několik jednoduchých kliknutí. 

Tyto nové funkce jsou navrženy tak, aby pomohly tvůrcům na TikToku, včetně inzerentů, značek, influencerů a malých firem, nasměrovat návštěvnost zpět na jejich profily. Pomocí jednoduchých triků tak můžete i vy oslovit cílové publikum, zvýšit marketingové rozpočty a proměnit diváky v potenciální zákazníky

Konečně. Protože YouTube spustil sponzorovaná videa už v listopadu 2008 a Facebook spustil podporované příspěvky v roce 2012. Takže se nejedná až tak o nový koncept. Ale jde o to, že TikTok rozšiřuje funkce Promote. Což znamená, že tvůrci potřebují více způsobů, jak podpořit obsah na platformě. 

Tvůrci TikTok mají další nástroje k cílení

Nové funkce Promote dávají tvůrcům TikToku další nástroje k cílení na jejich požadované komunity a k výběru toho, jak přesně mohou interagovat se svými reklamami. Pro případ, že by se zaměstnanci TikToku rozhodli ručně zvyšovat obsah videí pomocí tlačítka „Heating“, které obejde zamýšlený algoritmus.

Nová sada funkcí společnosti Promote

Více zobrazení profilu

Nový cíl „více zobrazení profilu“ umožňuje inzerentům přivádět provoz přímo na jejich profil TikTok. Díky této nové výzvě k akci získají značky více způsobů, jak převést řadu nových produktů či služeb nebo jak vyprávět svůj příběh. 

Propagace pro ostatní

Nová možnost „Promote for Others“ umožňuje obchodníkům podpořit obsah partnery nebo influencery.

Funkce dále umožňuje marketérům propagovat LIVE videa nebo videa tvůrců, aby mohla zvýšit sledovanost jejich cílového publika. 

Geografické cílení

Mimo stávající možnosti cílení na publikum podle pohlaví, zájmů a věku uživatelů je k dispozici nová možnost geografického cílení. 

Tato možnost poskytuje malým podnikům s fyzickým umístěním cílit přímo na místní komunitu. 

Další zprávy

Nový cíl „více zpráv“ umožňuje malým podnikům nasměrovat provoz přímo do jejich schránky TikTok.

Tento cíl nabízí podnikům poskytujícím služby, podnikům, které přijímají zakázkové objednávky nebo značkám B2B, aby uzavřely svůj prodej se zákazníky. 

Jak vidí propagaci na TikToku generální ředitel BlitzMetrics Dennis Yu? 

Jak jsme zmínili, propagace videí není nový koncept. Zajímalo nás tedy, jak se na nové funkce TikToku dívá Dennis Yu, generální ředitel BlitzMetrics a spoluautor „The Definitive Guide to TikTok Advertising“.

Proč nás to zajímá

Dennis utratil přes miliardu dolarů za reklamy na Facebooku. Zajímá nás, jak se na propagaci na TikToku dívá muž, který se nebojí utrácet za propagaci na sociálních platformách.  

Jak propagovat pomocí Dollar a Day? 

Dennis Yu se nebojí propagace na sociálních sítích. Není žádným tajemstvím, že jeho firma utratila 1 miliardu dolarů převážně za reklamy na Facebooku pomocí Dollar a Day, aby mohla řídit prodeje ve všech třech fázích jejich prodejní cesty. 

Dennis si je dobře vědom, že na Facebooku, YouTube, Twitteru, TikToku, Instagramu a LinkedInu jsou cíle kampaně všechny úplně stejné. Od povědomí přes zvažování po konverzi. Jsou to stejné reklamní systémy postavené na totožných cílech kampaně. 

Co udělá, když utratí každý den dolar po dobu sedmi dnů za propagaci jednoho příspěvku? 

Klíčem k úspěšné reklamní kampani je sledování analýzy. Pokud budou výsledky analýzy dobré, pak vloží dva dolary denně po dobu dalších 20 až 30 dní. Možná by dal i 10 dolarů za den, ale nejdříve je třeba věc otestovat a až poté investovat větší obnos. 

Co si myslí o funkcích Promote TikTok?

Pro něj Promote existuje už minimálně rok a funguje stejně jako boostování na Facebooku. Místo investice 1 dolaru denně je ale nutné investovat minimálně 5 dolarů za den. 

Jaké výsledky viděla jeho firma při propagaci videí TikTok? 

Pro úspěch je třeba vylepšit všechny dosavadní zveřejněné příspěvky, abyste otestovali jejich výkon. Přesně to udělal i Dennis. Ten vylepšil asi tisíc příspěvků napříč řadou účtů, aby si jejich výkon otestoval. Podle statistik bylo pro jeho firmu nejúčinnější zhlédnutí videí. Investice za půl penny až tři centy za zhlédnutí – s průměrnou dobou sledování podobnou organickému. 

Pokud se vašemu videu vedlo dobře, jeho sdílení „přilije olej do ohně“. Pokud video nevzbudilo zájem, žádné množství investovaných peněz to nepřekoná. 

Jak inzerovat, abyste oslovili potenciální klienty? 

Udělejte video, které vzbudí v divácích zájem. Pokud máte skvělý obsah, jednoduše do něj investujte peníze. Klidně několikrát po sobě. Tím získáte z jednoho videa více. 

V naší firmě jsou náklady na videoreklamy u TikToku třetinové oproti Facebooku, protože poptávka inzerentů zatím nedosáhla požadované návštěvnosti. Takže kdo uspěl na Facebooku, měl by postupně přenést své kampaně i na TikTok. 

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Kristýna Franclová

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp