e-mailing
E-mailové a obsahové marketingové tipy pro oslovení Vašich zákazníků. Zjistěte jak si získat jejich pozornost.

E-mailový a obsahový marketing jsou dobře zavedenými strategiemi pro spojení se zákazníky online. Profitovat z nich mohou podniky téměř v každém odvětví. Možná však budete muset tyto strategie přizpůsobit svým konkrétním potřebám. V dnešním příspěvku uvádíme několik tipů, jak využít obsah na e-mailový marketing.

Vytvořte si strategii obsahového marketingu

Váš obsah může uspět pouze tehdy, když máte smysluplný plán. Některé podniky se snaží tvořit obsah jen tehdy, když zrovna mají nějaké nové nápady. Je však třeba mít obsahový plán, na jehož základě budete zasílat e-mailing pravidelně.

Seznamte se s důležitými podmínkami obsahového marketingu

Pokud jste ve světě obsahového marketingu nováčkem, můžete se setkat s pojmy, které jsou pro vás nové. Pokud jim porozumíte, pomůže vám to maximálně využít všechny dostupné rady. Jedná se například o pojmy jako jsou publikum, obsahová strategie, persony, mediální plánování, úpravy textů, ověřování faktů, CTA, kanály, formáty, klíčová slova, nativní reklama, branding, SEO, segmentace obsahu, konverze a další.

Úspěšný obsah pro zaručený provoz

Úspěšný marketing obsahu vyžaduje splnění několika faktorů, aby fungoval bez problémů. Někdy je nejrozumnější začít od svého konečného cíle a pracovat obráceně. Nabídka vysoce originálního obsahu zní skvěle. Vytvoříte něco kreativního a originálního. Lidé vás pak odmění sdílením a odkazy. Po pravdě řečeno, pokud vytvoříte pouze originální obsah, většina vašeho úsilí selže. Strávíte příliš mnoho času (a peněz) vytvářením obsahu bez záruky úspěchu. Zpětná analýza toho, co již funguje, je v tomto případě lepší variantou.

e-mailing

Navrhněte své e-maily podle osvědčených postupů

E-mailový marketing není jen o slovech. Designové prvky jako grafika, barvy a obrázky mají také poměrně zásadní vliv na úspěch. Zkrátka, je třeba dbát na grafický dojem i textaci. Níže uvádíme nejlepší praktiky, kterých byste se měli držet:

  • Získejte důvěru svým jménem odesílatele
  • Upoutejte pozornost pomocí předmětu
  • Používejte obrázky strategicky
  • Použijte video k podpoře zapojení
  • Věnujte pozornost hypertextovým odkazům
  • Zviditelněte své výzvy k akci (CTA).
  • Nezanedbávejte zápatí
  • Používejte podporovaná písma
  • Zvolte optimální rozložení e-mailu
  • Používejte responzivní e-mailový design

Zvažte správu marketingu prostřednictvím agentury

Pokud je pro váš tým správa e-mailů a obsahového marketingu příliš zatěžující, může se vyplatit outsourcing. Navíc, marketingové agentury většinou znají ověřené postupy, které skutečně fungují. Specialisté z agentur se dané oblasti věnují na denní bázi.

Pochopte následující metriky výkonu webových stránek

Pokud se věnujete strategii obsahového marketingu, aktivita na vašem webu se pravděpodobně změní. Sledováním určitých metrik můžete z dlouhodobého hlediska vaši strategii ještě zlepšit.

Proveďte průzkum klíčových slov pro affiliate marketing

Affiliate marketing může být dokonalým zdrojem vedlejších příjmů nebo dokonce hlavním zdrojem příjmů. Pro zajištění toho, aby váš partnerský obsah viděli ti nejrelevantnější lidé, je však nezbytný výzkum klíčových slov.

Pište perfektní připomínkové e-maily

Někdy na vaše e-maily nedostanete odpověď hned. Příjemce zprávy může být zaneprázdněn, nebo zkrátka váhá. V takových případech jsou ideálním řešením e-maily s připomínkou.

Využijte internet ve svůj prospěch

Internet může být pro podnikatele obrovským zdrojem příležitostí. Ale může také poskytnout spoustu rozptýlení. V závislosti na tom, co děláte, jsou jednou z největších platforem sociální média. Lidé na celém světě používají různé aplikace ke komunikaci, nakupování, prodeji a dokonce i k poznávání nových lidí. Pokud však nemáte cílenou marketingovou taktiku, může vás vaše úsilí stát více peněz, než kolik finálně získáte.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp