e-mailing
Prohlédněte si těchto 5 e-mailových šablon, které jsou vhodné pro každou firmu.

E-mailový marketing je jedním z nejlepších marketingových kanálů z hlediska návratnosti investic. Ale ať už chcete zákazníkům oznámit něco nového, děkujete novým uživatelům, nebo chcete nabídnout zajímavou slevu, velmi často se vám možná stane, že nevíte, jak takovou e-mailovou komunikaci začít. Z tohoto důvodu níže uvádíme několik e-mailových šablon, které můžete ihned využít.

Tipy pro používání e-mailových šablon

E-mailové šablony vám pomohou ušetřit čas, minimalizovat překlepy a udržet vaši značku konzistentní. Existuje ale správný a špatný způsob, jak je používat. Při používání e-mailových šablon se proto v ideálním případě řiďte těmito tipy:

Přizpůsobte si je: Šablony by měly sloužit pouze jako základ vašeho e-mailingu. Měly by být přizpůsobeny vašemu příjemci. Nemá smysl šetřit čas pomocí šablon, pokud vaše e-maily nedávají vašim zákazníkům pocit, že si jich vážíte.

Znovu je zkontrolujte: Přestože šablony mohou snížit množství chyb ve vašich e-mailech, musíte je před odesláním zkontrolovat a znovu zkontrolovat. Je důležité, aby vaše e-maily působily profesionálně.

Otestujte je: Šablony mohou snížit vaši pracovní zátěž. Měli byste ale stále zkoušet různé verze stejné šablony, abyste zjistili, která z nich funguje lépe, a dokonce byste měli pravidelně měnit své šablony, aby nezůstaly zastaralé.

Nastavte si je ve své e-mailové platformě: Jakmile budete mít hotovou šablonu, která funguje, neukládejte si ji pouze do poznámkového bloku. Nastavte si šablony ve vašem e-mailovém systému, abyste je měli vždy připravené.

5 e-mailových šablon pro vaše podnikání

Použijte níže uvedené šablony jako výchozí bod pro své e-maily. Nezapomeňte je ale upravit tak, aby se hodily přímo pro vaši organizaci.

Šablona e-mailu na uvítanou / přihlášení zákazníka

Zde je šablona e-mailu, kterou můžete použít k uvedení nových zákazníků do vaší firmy poté, co se zaregistrují, nakoupí nebo si předplatí váš produkt.

Předmět: Vítejte v {business name}!

Dobrý den, {jméno zákazníka},

děkujeme, že jste se připojili k {název vaší společnosti}! Jsme rádi, že se stáváte součástí našeho {týmu, rodině atd.}, a myslíme si, že se vám {produkt, funkce atd.} bude líbit. Pokud jste to ještě neudělali, nezapomeňte se podívat na:

{vlastnost 1}

{vlastnost 2}

{vlastnost 3}

Neváhejte se nám ozvat, pokud máte nějaké dotazy nebo potřebujete pomoci. Máme otevřeno od {hodin} a můžete nás kontaktovat {na} {kontaktní informace}. Pokud potřebujete pomoci mimo naši běžnou pracovní dobu, nezapomeňte se podívat na naši stránku s nejčastějšími dotazy.

Ještě jednou děkujeme a jsme rádi, že jste s námi!

Se srdečnými pozdravy,

{Vaše jméno}

Tipy pro uvítací e-maily

Postupujte podle našich rad, abyste získali více e-mailových registrací, a používejte kreativní výzvy k akci pro přihlášení k odběru newsletteru, abyste mohli odesílat více uvítacích e-mailů.

Nadchněte čtenáře pro jejich rozhodnutí a ujasněte si jejich další kroky…

… ale pozor, nepřetěžujte je.

Šablona prodejního e-mailu

Prodejní kampaně mohou být náročné, ale velmi účinné, pokud na ně půjdete správně. Níže uvádíme šablonu, která vás navede správným směrem:

Předmět: Rychlejší způsob, jak {dosažení cíle}

Dobrý den, {jméno},

všiml jsem si, že pracujete na {dosažení cíle}. Jmenuji se {vaše jméno} a pracuji ve společnosti {název vaší společnosti}, kde pomáháme lidem, jako jste vy, dosáhnout jejich cílů pomocí služby {produkt}.

Vím, že jste zaneprázdněni, takže zde je několik rychlých funkcí, které by se vám podle mě mohly hodit:

{funkce 1}

{funkce2}

{funkce 3}

V případě zájmu rád vše proberu podrobněji. Můžete si se mnou domluvit schůzce prostřednictvím mého {kalendáře}.

Těším se na vaši zprávu!

{Vaše jméno}

E-mailové tipy pro prodejní e-mailing

Nebuďte příliš agresivní. Měli byste vyzvat čtenáře k příležitosti, ne ho nutit k rozhodnutí.

Respektujte čas svého čtenáře. Buďte struční a usnadněte potenciálnímu zákazníkovi nalezení nejdůležitějších informací.

Řekněte něco konkrétního o svém potenciálním zákazníkovi a jeho problému.

e-mailing

Šablona pro děkovací e-mail

Níže uvádíme šablonu e-mailu, kterou můžete použít k poděkování zákazníkům za nákup nebo za registraci. Stačí ji upravit tak, aby odpovídala konkrétní situaci.

Předmět: Děkuji! (kupón uvnitř)

Dobrý den, {jméno},

děkujeme za {akci, kterou zákazník provedl}. Jsme si jisti, že se vám {produkt} bude líbit stejně jako nám.

Jako další poděkování vám nabízíme {propagaci, kupón atd.} pro vaši další {název akce}.

Nezapomeňte se také podívat na {jiný produkt}. Pokud se vám líbí {aktuální produkt}, myslíme si, že se vám bude líbit také {další produkt}.

Ještě jednou děkuji,

{Vaše jméno}

Tipy pro děkovací e-maily

E-maily s poděkováním by měly být laskavé, ale nemusí být nijak zvlášť dlouhé.

Jsou skvělou příležitostí nabídnout slevu na jejich další objednávku nebo dokonce upsell.

Šablony e-mailu s oznámením

U e-mailů s oznámením je o něco těžší použít šablonu, protože struktura závisí na tom, co oznamujete. Níže uvedenou šablonu je tedy nutné více upravit:

Předmět: Je to tady! {produkt, událost, funkce atd.}

Ahoj {jméno},

jsme neuvěřitelně nadšeni, že můžeme oznámit {událost}! Po spoustě práce jsme konečně připraveni uvést {produkt, událost atd..} do světa a doufáme, že se vám bude líbit stejně tak, jako nám.

Zde je několik důvodů, proč nás {produkt, událost atd.} těší:

{důvod 1}

{důvod 2}

{důvod 3}

Ale dost řečí. Proč to nezkusit na vlastní kůži? Můžete {akce} přejít na {webová stránka}. Navíc, protože už jste součástí našeho seznamu e-mailů, dáme vám {sleva, výhoda atd.}.

Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat na adrese {kontaktní informace}.

Ještě jednou děkujeme, že jste tu na této cestě s námi.

Se srdečnými pozdravy,

{Vaše jméno}

Tipy pro oznamovací e-maily

Nebojte se pochválit tvrdou práci, která byla vynaložena k uvedení nového produktu, služby, eventu…

Ujistěte se, že to, co oznamujete, je hodné e-mailu a relevantní pro vaše zákazníky.

Šablona e-mailu pro věrné zákazníky

Níže uvádíme šablonu e-mailu pro věrné zákazníky.

Předmět: Speciální dárek pro naše věrné zákazníky

Dobrý den, {name},

tento měsíc slavíme n-tý rok podnikání! Jistě, {název vašeho obchodu} milujeme, ale to, co nás skutečně drží v chodu, jsou zákazníci, jako jste vy. Jako způsob poděkování nabízíme celý měsíc {akce}.

Tato nabídka není pro každého – platí pouze pro naše nejvěrnější zákazníky – a bude pryč, než se nadějete!

Zavolejte nám a rezervujte si schůzku ještě dnes a uveďte propagační kód {promo kód}.

Brzy se uvidíme!

-{Vaše jméno}

E-mailové tipy pro věrné zákazníky

Nepoužívejte termín „vážení zákazníci“ – je prázdný a spíše ukazuje, že si jich nevážíte.

E-mailový marketing je jednou z nejlepších marketingových strategií, proto použijte výše uvedené tipy a šablony, abyste svou strategii uvedli do života ještě dnes!

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

 

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp