rozzšíření pro SEO eshopu
Společnost Yoast oznámila, že její plugin Yoast SEO je nyní k dispozici také pro majitele stránek používajících Shopify.

Yoast SEO je plugin pro WordPress, který pomáhá vašemu webu lépe fungovat ve vyhledávačích, jako je Google. Poskytuje vám také nástroje, které vám umožní uvést váš obsah do souladu se standardy SEO a celkové čitelnosti. Yoast SEO vám nabízí spoustu nástrojů a funkcí pro zvýšení vaší SEO optimalizace. Některé z těchto funkcí ovlivňují SEO celého webu, jiné funkce vám pomohou optimalizovat jednotlivé příspěvky a stránky pro vyhledávače. Nyní je tento populární nástroj k dispozici i majitelům elektronických obchodů na Shopify.

Stejně jako verze aplikace pro WordPress ji mohou obchodníci ve službě Shopify používat k optimalizaci svých produktů a příspěvků tak, aby se zobrazovaly v organických výsledcích.

Společnost poprvé představila plány na Shopify verzi své známé aplikace pro WordPress 4. ledna. Yoast SEO pro Shopify stojí 19 dolarů na 30 dní, na rozdíl od verze aplikace pro WordPress, která funguje na základě modelu freemium.

Proč nás to zajímá

Yoast SEO je jednou z nejpoužívanějších SEO aplikací na WordPressu, takže lze předpokládat, že na Shopify bude stejně úspěšná.

Tato aplikace je primárně zaměřena na malé a střední podniky, stejně jako dostupné integrace Shopify se službami Google a Bing. Rozšíření aplikací pro obchodníky zaměřených na malé a střední podniky usnadňuje menším prodejcům vytvoření online prezentace, a to i v případě, že nespolupracují s partnerskou agenturou. Společně by tyto produkty mohly zvýšit vaši možnost předstihnout konkurenci jak v oblasti nakupování, tak v tradičních výsledcích vyhledávání.

Zviditelnění ve vyhledávání je pro e-shopisty všech velikostí naprostou nezbytností. Počínaje rokem 2020 získalo elektronické obchodování zásadnější roli pro většinu lidí, protože bezpečnostní opatření související s pandemií bránila osobnímu nakupování. To také přimělo mnoho maloobchodníků z kamenných provozoven nabízet své zboží online a tlačilo je to k používání platforem, jako je Shopify.

Vyhledávače tento trend zachytily: Google oznámil rozšíření integrace Shopify v květnu 2021 a Bing spustil integraci Shopify v prosinci 2021, čímž nabídl obchodníkům používajícím Shopify snadný způsob, jak dostat své produkty do organických výsledků vyhledávání.

Yoast SEO pro Shopify nabízí funkce, které tyto integrace doplňují. Může jim pomoci optimalizovat jejich stránky tak, aby se zobrazovaly i v organických výsledcích, které se netýkají nakupování (jako verze aplikace pro WordPress).

Yoast SEO pro Wordpress a Shopify – jaký je rozdíl?

Yoast SEO pro Shopify nabídne většinu stejných funkcí jako jeho protějšek pro WordPress. Patří sem ovládání nadpisů a popisů ve vyhledávání Google a na sociálních sítích, zpětná vazba ohledně čitelnosti a graf schémat Yoast.

Zatímco funkčnost zůstává podobná, ceny se liší: Yoast SEO pro Shopify stojí 19 dolarů za 30 dní (po bezplatné 14denní zkušební verzi). Verze pro WordPress funguje v rámci modelu freemium, přičemž prémiová verze stojí 99 dolarů ročně.

Zdroj: marketingland.com, facebook.com, cpcstrategy.com

Autor: Vlastimil Malík

Foto zdroj: pixabay.com

Více článků z blogu

Používáme tyto nástroje

WordPress
PrestaShop
WooCommerce
Upgates
FastCentrik
Shoptet
GA4
Google Merchant
Google Tag Manager
Collabim
Marketing Miner
ahrefs
ecomail
Mailchimp